Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: طرح گازرسانی ۱۷ روستای منطقه الموت در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و ۴۰ طرح دیگر تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

بوشهری اضافه کرد:گازرسانی به روستا‌های منطقه الموت هم اکنون با ۴ پیمان کار در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهری، برای اجرای طرح گازرسانی به ۵۷ روستا ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفنت: در سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال برای خط انتقال گاز به این منطقه و ۷۰ میلیون ریال برای گازرسانی به دو شهر رازمیان و معلم کلایه هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: اردیبهشت پارسال و همزمان با سفر رییس جمهور به استان شهر‌های معلم کلایه و رازمیان و ۱۵ روستای این منطقه گاز دار شدند که شامل دو هزار خانوار شهری و روستایی الموت است.

انتهای پیام/

گازرسانی به بیش از شش هزار خانوار روستایی در الموت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد

مهدی ارباب‌نیا گفت: در مراحل مرمتی انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری بود و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که باعث سنگینی پل شده بود، برداشته شد.
او افزود: پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و اکنون قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.
بنای اولیه این پل بر اساس برخی مستندات تاریخی به دوران سلجوقی برمی‌گردد که در دوران شاه عباس صفوی تکمیل و تعمیر شده و رونق یافته است. 
این پل با نام پل دختر، پل شاه‌عباسی، پل تاریخی کرج و پل خاتون شناخته می‌شود که بر اساس مستندات تاریخی نام خاتون را می‌توان قدیمی‌ترین نام این پل و منسوب به دوره سلجوقی عنوان کرد. 
پل تاریخی کرج در سال ۱۳۷۹ با شماره ۳۵۰۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا