Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:07:21 GMT

دستگیری حفاران غیرمجاز قدمگاه نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۱۹۵

دستگیری حفاران غیرمجاز قدمگاه نیشابور

 سرهنگ مجید کیانی مقدم در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد بداعلام این خبر اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر حفاری غیرمجاز در شهر قدمگاه، ماموران این یگان وارد عمل شده و پس از تحقیق و بررسی عامل اصلی حفاری را شناسایی و به همراه 2 همدست وی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی کردند.

وی تاکید کرد: هر گونه حفاری به قصد به دست آوردن اشیای تاریخی مطابق ماده 562 قانون مجازات اسلامی جرم است و پیگرد قانونی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدمگاه در 24 کیلومتری نیشابور از مشهد حدود 100 کیلومتر فاصله دارد؛ این مکان به عنوان مکانی مقدس از سابقه تاریخی طولانی برخوردار است. تسمیه آن با توجه به سنگی سیاه است که جای پایی منتسب به حضرت رضا (ع) بر آن نقش بسته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم خراسان رضوی صنایع دستی و گردشگری قانون مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان

احسان ملک رئیسی رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان گفت:  در ادامه گشت وکنترل‌های مامورین اجرایی نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان موفق شدند؛ یک نفر متخلف که اقدام به شکار سه قطعه یاکریم و یک قطعه سبز قبا کرده بود را دستگیر نمایند

احسان ملک رئیسی با اعلام این خبر گفت: متخلفین دستگیر شده به همراه سایر مستندات به مقام قضایی شهرستان تحویل شدند. 

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان ضمن تشکر و قدرانی از شهروندان و دوستداران محیط زیست درخواست کرد که هرگونه شکار وصید غیر مجاز و تخریب محیط زیست را میتوانند با شماره گیری سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه