Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خمين - ايرنا - مدير جهاد کشاورزي خمين گفت: 66 ميليارد و 550 ميليون ريال اعتبار براي اجراي طرح هاي فني و زير بنايي کشاورزي اين شهرستان صرف شد.

احمدرضا جعفري روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين ميزان اعتبار در يک سال اخير براي حفظ و پايداري منابع آبي و افزايش بهره وري مصرف آب در زمين هاي کشاورزي اين شهرستان صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 26 طرح آبياري تحت فشار با اعطاي 36 ميليارد ريال کمک بلاعوض در سطح 500 هکتار، احداث 9 هزار و 500 متر کانال آبياري در روستاهاي سکانه، ازنوجان، چهارطاق، دهنو، آشناخور، فرنق و خان آباد انجام شده است.
مديرجهادکشاورزي خمين، ايجاد يک هزار و 350 متر خط انتقال آب در روستاهاي رضا آباد، اسفنجه، پايين بند، عباس آباد و جواديه را از ديگر اقدامات اجرا شده در راستاي حفظ و پايداري منابع آبي بيان کرد.
جعفري، 15 رشته قنات به طول چهار هزار متر در روستاهاي مزراع ، حشمتيه، خورزن، رباط عليا، قورچي باشي، مزرعه نو، خيزاب، خليل آباد، آشناخور ، دره شور، چوگان و پندرجان لايروبي شده است.
وي اظهارداشت: تجهيز و نوسازي زمين هاي کشاورزي در سطح 190 هکتار از ديگر طرح هاي اجرايي فني و زير بنايي در يک سال اخير در اين شهرستان است.
مدير جهاد کشاورزي خمين گفت: ميزان بارندگي نسبت امسال به مدت سال زراعي گذشته 50 درصد کاهش يافته است و با وجود همه مشکلات تلاش مي شود با اجراي طرح هاي فني و زير بنايي ضمن افزايش بهره وري مصرف آب در مزارع به حفظ و پايداري منابع آبي کمک شود.
وسعت اراضي قابل کشت در خمين 72 هزار هکتار است که هر سال يک سوم اين وسعت در چرخه توليد محصولات بهاره و پاييزه قرار مي گيرد.
7277/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

یر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌ و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب‌ و کارهای حقیقی است و نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

به گزارش ایسنا، مهدی مظفری با بیان این مهم که اعطای وام براساس تبصره ۱۸ آیین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» صورت می‌گیرد، درباره جزییات بیشتر این خبر اظهار کرد: این وام به دسته‌ای از کسب و کارهای حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکوهای مشمول هستند.

به گفته وی، این سکوها شامل ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله می‌شود.

مظفری با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

روش دریافت وام های کسب و کار

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت، در خصوص چگونگی فرآیند ثبت درخواست وام بیان کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://۱۶۴۹.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند.

پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

گفتنی است، کوتاه شدن زمان بررسی، اجرا و تصویب این وام نسبت به دوره‌های گذشته، اصلی ترین مزیت آن نسبت به دوره‌های گذشته است؛ به طوری که پیش از این، ۲ ماه الی ۷۵ روز زمان لازم بود تا وام تصویب شده به بانک عامل برسد.

اما در شرایط کنونی، این زمان حداکثر به یک ماه کاهش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) باغ و عمارت زیبای فتح آباد
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیل در شهرستان فیروزه
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت