Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- مدير امور طيور، زنبور عسل و کرم ابريشم سازمان جهاد کشاورزي خراسان شمالي گفت: سالانه پنج هزار تن گوشت مرغ از اين استان به گلستان، خراسان رضوي و سمنان حمل مي شود.

حسين رضازاده روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينکه دام اين استان از کيفيت بالايي برخوردار است اظهار داشت: سالانه سه هزار تن تخم مرغ در خراسان شمالي توليد مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه سرانه مصرف گوشت مرغ در اين استان در مقايسه با سال هاي قبل 2.9 درصد افزايش پيدا کرده است گفت: سرانه مصرف هر فرد سالانه 17.1 کيلوگرم بوده که هم اکنون اين ميزان به 20 کيلوگرم رسيده اما هنوز نسبت به ميانگين کشوري کم تر است.
رضا زاده افزود: بيشترين مرغ توليدي در خراسان شمالي مربوط به شهرستان شيروان است که 67 درصد توليد گوشت مرغ استان را به خود اختصاص داده است.
وي اظهار داشت: در سال گذشته 12 هزار و 180 تن مرغ زنده در اين شهرستان توليد شده است.
به گفته وي در سه ماهه نخست سال جاري 74 واحد مرغداري با ظرفيت يک ميليون و 942 هزار و 700 قطعه در اين استان فعال بودند.
استان 863 هزار نفري خراسان شمالي در شمال شرق کشور واقع شده است که يکي از قطب هاي دامپروري در کشور محسوب مي شود.
7186/3007/6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • برداشت غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود