Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - فرماندار بانه گفت: بازار روز عرضه محصولات کشاورزي با هدف کمک به ايجاد اشتغال، افزايش درامد کشاورزان و کوتاه کردن دست واسطه ها ايجاد مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد فلاحي روز سه شنبه در شوراي کشاورزي اين شهرستان اظهار داشت: راه اندازي اين بازار روز براي بخشي از جامعه بويژه کشاورزان شغل ايجاد مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بازار روز براي عرضه محصولات کشاورزي به امکانات و فضاي خاصي نياز ندارد و شهرداري مي تواند مکاني در محدوده ترمينال مسافربري شهر را براي اين منظور در نظر بگيرد.
فلاحي تاکيد کرد: براي ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي بايد از ظرفيت هاي بخش خصوصي استفاده و بسترهاي لازم براي توليد در بخش هاي مختلف را فراهم کنيم.
فرماندار بانه يادآور شد: مهمترين کاري که بايد در اين شهرستان اتفاق بيفتد آشتي دادن مردم با کار و توليد است چون جامعه بدون کار و توليد در جا مي زند و پيشرفت نمي کند.
رئيس جهاد کشاورزي بانه هم در اين جلسه گفت: ايجاد بازار روز عرصه محصولات کشاورزي و صنايع دستي روستايي يکي از مهمترين نيازهاي روستاييان است.
کريم شريفي اظهار داشت: براي عرضه مستقيم محصولات کشاروزي بايد بازاري باشد تا کشاورز بتواند محصولات باغي و زراعي خود را بدون واسطه و به صورت مستقيم بفروشد و در آمدش را افزايش دهد.
به گزارش ايرنا، يکي از مهترين مشکلات بانه در بخش کشاورزي شيب دار بودن زمين هاي کشاورزي و قطعات کوچک اراضي است بطوريکه تنها 10 درصد اراضي قابليت کشت محصولات را دارند.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعيت در 270 کيلومتري غرب سنندج واقع شده است.
7469/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان