Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح‌های انتظامی توسط ماموران کلانتری‌های پایانه‌های غرب، جنوب و شرق تهران و دستگیری ۱۵ سارق خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح‌های انتظامی توسط ماموران کلانتری‌های پایانه‌های غرب، جنوب و شرق تهران و دستگیری ۱۵ سارق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ کاشانی معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت پایانه‌های مسافربری در فصل تابستان که شاهد افزایش تردد شهروندان و هموطنان هستیم طرح‌های انتظامی که بر اولویت پیشگیری از سرقت در نظر گرفته شده است به سه کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، ۲۰۸ پایانه جنوب و ۲۱۰ پایانه شرق ابلاغ شد که توسط تیم‌های گشتی و عملیاتی در حال اجرا ست.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح ۱۵ سارق دستگیر شدند که در سالن‌های انتظار با سوء استفاده از خستگی مسافران و شیوه‌های حواسپرانی اقدام به سرقت کرده بودند.

این مقام ارشد پلیس اظهار داشت: اکثر این سارقان سابقه سرقت در پایانه‌های تهران را در تابستان سال‌های گذشته داشته‌اند که با شروع این فصل و آغاز مسافرت‌ها طعمه‌های خود را شناسایی و اموالشان را سرقت می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری ضمن اشاره به شگرد سرقت از طریق تعارف نوشیدنی‌های خنک خواب آور، آن را متداولترین شیوه دانست که لازم است مسافران توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره مسافران جهت آگاه سازی و پیشگیری از بزه‌دیدگی را یکی از برنامه‌های اجتماعی کلانتری‌های مذکور دانست که این برنامه توسط نیرو‌های کلانتری‌ها در ورودی‌های پایانه‌ها و سالن انتظار به مسافران ارائه می‌گردد.

سرهنگ کاشانی در خاتمه اشاره داشت: هوشیاری مسافران می‌تواند منتج به پیشگیری از سرقت گردد که توصیه می‌شود مراقب وسایل خود باشند چرا که سارقان در پوشش و شگرد‌های مختلف در کمین نشسته‌اند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Xv0

منبع: فردا

کلیدواژه: شیوه سرقت سارقان پایانه های مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد