Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:59:19 GMT

علی کریمی در نفت چه می‌کند؟ (گزارش)

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۳۶۲

علی کریمی در نفت چه می‌کند؟ (گزارش)

علی کریمی با کنار گذاشتن 8 بازیکن از نفت ، تیمی متفاوت را آماده حضور در مسابقات می کند.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی از زمان بازگشت مجدد به تیم نفت با جدیت تمرینات تیمش را طراحی و زیر نظر دارد. او در اولین اقدام 8 بازیکن را که نفت مسابقات را با آن ها شروع کرده بود کنار گذاشت و اکنون با تیمی متحول شده آماده حضور در مسابقات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوانگرایی به سبک جادوگر


درباره لیست بازیکنان علی کریمی در ابتدای فصل نیز حرف و حدیث و ابهاماتی مطرح بود. او تعدادی از ستاره های رو به افول و تعداد دیگری جوان را برای ساختن تیمی با مختصات فکری اش در نظر گرفت اما با آمدن درخشان برنامه عوض شد و او بازیکنان علی کریمی را کنار گذاشت و بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کرد.


کریمی هم از زمانی که باردیگر به جای درخشان هدایت نفت را به عهده گرفت دست به تغییرات اساسی در تیم زد و برخی از بازیکنان را کنار گذاشت. درباره کنار گذاشتن 8 بازیکن از نفت توسط علی کریمی البته حرف و حدیث هایی پیش آمد از جمله این که او بازیکنانی که با حمیددرخشان به این تیم آمده بودند را نه به دلایل فنی بلکه به خاطر مسایل شخصی کنار گذاشته است.


با این حال از اردوی نفت خبر می رسد که کریمی هرگونه تصمیم گیری براساس مسائل شخصی را رد کرده است. کریمی به جوانگرایی به سبک خودش اعتقاد دارد و بازیکنانی را می خواهد که متناسب با تفکرات تاکتیکی اش باشند. مثلا درباره بازیکنی مثل احمد آل نعمه گفته می شود که این بازیکن در همان ابتدای فصل از سوی مدیران باشگاه به کریمی پیشنهاد می شود اما حتی اصرار مدیران باشگاه هم بی فایده است چرا که کریمی به سبک بازی این بازیکن اعتقادی ندارد. کریمی بعد از حضور مجدد در نفت باردیگر آل نعمه را کنار گذاشت. حتی درباره هاشم بیک زاده هم چنین موضوعی مطرح است که در ابتدای فصل پیشنهاد جذب این بازیکن به کریمی با مخالفت او روبرو شده و کنار گذاشتن این بازیکن نیز جنبه فنی و تاکتیکی دارد.


نکته جالبی که می توان درباره تصمیمات فنی علی کریمی به آن اشاره کرد این است که برخلاف تحلیل های ابتدای فصل او با هدف جوانگرایی و ساختن تیمی متفاوت به نفت آمده و لیست بازیکنان متفاوتش نیز در همین راستا بوده است. کریمی شخصا در ابتدای فصل بازیکن جوانی به نام علی اکبررضایی را از لیگ های دسته های پایین تر به نفت آورد. این بازیکن بعد از جدایی کریمی توسط درخشان کنار گذاشته شد و به دستور این مربی دیگر به تمرین نیامد اما با حضور مجدد کریمی علی اکبررضایی دوباره به تمرینات بازگشت و یکی از مهره های ثابت کریمی در دفاع وسط شد.


آنچه درباره مربیگری علی کریمی این روزها قابل لمس است این که او به دنبال جوانگرایی است و چندان به استفاده از بازیکنان باتجربه اعتقادی ندارد.


نفت بدون سهمیه، بازیکنان بدون تیم


علی کریمی 8 بازیکن نفت را کنار گذاشت اما با توجه به پایان یافتن زمان نقل و انتقالات فوتبال، این موضوع نه باعث خالی شدن لیست نفت برای جذب بازیکن خواهد شد و نه بازیکنانی که کنار گذاشته شدند می توانند به تیم دیگری بپیوندند. با این وصف این هشت بازیکن باید نیم فصل را بیرون از گود بنشینند. از طرف دیگر نفت که به نظر با این رفت و آمد ها دچار کمبود بازیکن شده نیز نمی توان تا نیم فصل بازیکنی را جذب کند. با این وجود ترکیب تیم نفت در نیم فصل رقابت های لیگ برتر با همین بازیکنانی که امروز در تمرینات این تیم هستند شکل می گیرد و بازیکن جدیدی به این تیم اضافه نخواهد شد.


کریمی؛هنوز توصیه ناپذیر


اخباری که از تیم نفت منتشر می شود حکایت از این دارد که علی کریمی در جذب بازیکن و مسایل فنی تیمش یک مربی توصیه ناپذیر است. او آن طور که شنیده می شود به توصیه هیچکسی در جذب بازیکن عمل نکرده و تنها براساس مشاهدات و شناخت و برنامه های خودش بازیکن می گیرد. می گویند امکان ندارد کسی بتواند به جادوگر بازیکن بدهد...


خوش بینی ها جادوگر


علی کریمی به موفقیت نفت خوش بین است. او این روزها بسیار سرحال و با انرژی تمرینات تیمش را شخصا طراحی و اجرا می کند. در آخرین تمرین تیم نفت که در تهرانسر برگزار شد او پا به پای بازیکنانش تمرین و بازی کرد و با به وجود آوردن شرایط تمرینی فضای بسیار پرانرژی را به وجود آورد. او بازیکنان را در آخرین تمرین به سه تیم تقسیم کرد و با آن ها مسابقه تمرینی جدی برگزار شد و آخر هم تیمی که خودش در آن حضور داشت قهرمان شد و او کلی برای شاگردانش کری خواند.


بنگر و نصرتی؛بازمانده ها


محسن بنگر و محمدنصرتی دو بازیکن با تجربه نفت هستند که هنوز در تیم علی کریمی حضور دارند. بنگر که به نظر می رسد یکی از مهره های ثابت خط دفاعی نفت باشد و نصرتی نیز توانسته نظر مساعد جادوگر را برای ادامه حضور در نفت جلب کند.


دستیار خارجی در کنار ایرانی ها

علی کریمی همان دستیارانی که کارش را در نفت آغاز کرده بود باردیگر در کادرفنی تیمش قرار داده است. علیرضا امامی فر،محس خانبان و محسن سیدی سه دستیار کریمی هستند اما به نظرمی رسد جادوگر در صدد اضافه کردن یک مربی خارجی به کادرفنی است. او قبل از فصل به دنبال میگوئل تکسیرا دستیار تونی الیویرا در تراکتورسازی بود که در آن زمان به توافق نرسیدند. کریمی بازهم در صدد است که یک دستیار خارجی را به کادرفنی اضافه کند و شاید این بار رضایت تکسیرا جلب شود.


فقط یک بازیکن زیر23 سال


تیم نفت تهران تا نیم فصل فقط یک بازیکن سهمیه زیر بیست و سه سال را می تواند جذب کند. البته این تیم اکنون با اضافه شدن چند جوان با بیست ودو بازیکن تمرین می کند و احتمالا همین نفرات باید درترکیب نفت در مسابقات آینده حاضر باشند.

علی کریمی نفت تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش

آفتاب‌‌نیوز :

معصومه کریمی بازیگر زیر آسمان شهر متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۳ است. معصومه کریمی با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

شروع بازیگری اش در سینما در سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بودف با مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد، اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید.

بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۸۰ در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان‌ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می‌آورند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس