Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:15:42 GMT

دعوتِ ۴ جشنواره خارجی از گربه سفید ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۴۷۳

دعوتِ ۴ جشنواره خارجی از گربه سفید ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن کوتاه «هیچکس» ساخته الهام طرقی به چهار جشنواره خارجی راه یافت.

این انیمیشن در بخش دانشجویی پنجمین جشنواره فیلم کوتاه «کورکا» آلبانی که از ۱۷ تا ۲۱ جولای برابر با ۲۶ تا ۳۰ تیرماه برگزار می شود، رقابت  می کند.

در این جشنواره همچنین فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» ساخته آرین وزیردفتری نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هیچکس» در اولین دوره جشنواره فصلی فیلم «سنندوآ» که در ویرجینیا آمریکا در ۳۱ جولای برابر با ۹ مردادماه برگزار می شود نیز حضور دارد.

«هیچکس» در ادامه حضورهای بین المللی خود به ایتالیا سفر می کند و در بخش اصلی هفتمین جشنواره فیلم «تور» ایتالیا که از ۳ تا ۷ اکتبر برابر با ۱۱ تا ۱۵ مهرماه برگزار می شود، به نمایش گذاشته می شود.

این انیمیشن سپس در بخش اصلی چهاردهمین دوسالانه انیمیشن «براتیسلاوا» در اسلواکی که از ۸ تا ۱۲ اکتبر برابر با ۱۶ تا ۲۰ مهرماه برگزار می شود، رقابت می کند.

داستان انیمیشن کوتاه «هیچکس» در مورد گربه‌ای سفید رنگ است که در شهری با ساکنان سیاه رنگ زندگی می‌کند. هیچ کدام از ساکنان شهر به او توجه نمی‌کنند چون متفاوت به نظر می‌رسد. حتی گربه‌های سیاه او را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند تا اینکه در اوج ناامیدی یک پرنده سفید کوچک را ملاقات می‌کند.

دیگر عوامل این انیمیشن کوتاه عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: الهام طرقی، لی اوت، استوری بورد: الهام طرقی، انیماتور: الهام طرقی، رنگ، طراحی فضا و کاراکتر: الهام طرقی، دستیار تهیه: الهه طرقی، آهنگساز: میلاد موحدی، صداگذار: فرشید جلیلی و محمد عباسی.

کد خبر 4349370 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: الهام طرقی انیمیشن تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی سینمای آمریکا رادیو سریال ایرانی انیمیشن تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد