Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@02:05:18 GMT

آقای بازیگر رقیب پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۵۴۷

آقای بازیگر رقیب پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری

رکنا: هیو جکمن بازیگر مجموعه ابرقهرمانانه و ماجراجویانه «مردان ایکس»، در فکر جلب توجه اعضای آکادمی اسکار است. به همین منظور، او ماه نوامبر سال جاری میلادی دیدار تازه‌ای با آنها خواهد داشت. البته این نه یک دیدار رسمی، که دیداری سینمایی و روی پرده سینماهاست.

هیو جکمن بازیگر مجموعه ابرقهرمانانه و ماجراجویانه «مردان ایکس»، در فکر جلب توجه اعضای آکادمی اسکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور، او ماه نوامبر سال جاری میلادی دیدار تازه‌ای با آنها خواهد داشت. البته این نه یک دیدار رسمی، که دیداری سینمایی و روی پرده سینماهاست.

 

شرکت سونی 21 دسامبر را به عنوان زمان اکران عمومی «رقیب پیشتاز» انتخاب و معرفی کرده است. این شرکت فیلمسازی امیدوار است نزدیکی زمان نمایش عمومی فیلم با مراسم سالانه اسکار، توجه اعضای آکادمی را به آن جلب کند. بسیاری از منتقدان سینمایی بر این باورند که رقیب پیشتاز شانس زیادی برای مطرح شدن در فصل جوایز را دارد و در رشته‌های اصلی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه خواهد شد.

به گزارش جام جم، هیو جکمن در این درام اجتماعی (که فاصله بسیار زیادی با نقش‌ها و فیلم‌های اکشن او دارد) در قالب کاراکتر گری هارت ظاهر می‌شود. هارت مردی کاریزماتیک است که امید زیادی به موفقیت در رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال 1988 دارد و حزب دموکرات، حمایت همه جانبه‌ای از او می‌کند. نقش تازه هیو جکمن در شرایطی مورد توجه فراوان قرار گرفته، که هنوز مدت زمان زیادی از موفقیت مالی و انتقادی جهانی «بزرگترین مرد نمایشی» نمی‌گذرد.

«رقیب پیشتاز» توسط جیسن ریتمن کارگردانی شده است. او به‌خاطر درام‌های پرتنش سیاسی و اجتماعی خود شهرت خوبی در بین منتقدان و تماشاگران جدی سینما دارد. ساخته‌های قبلی این فیلمساز هم با استقبال منتقدان و اعضای آکادمی اسکار روبه‌رو شده است. به‌صورت طبیعی، ساخته تازه او با جنجال زیادی همراه خواهد شد.

 

از آنجا که یک نامزد پست ریاست جمهوری در محور داستان رقیب پیشتاز قرار دارد، می‌توان حدس زد که واکنش تماشاگران به آن پیچیده و غیرقابل پیش بینی خواهد بود. حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید و توئیت‌های جنجالی او هم، مزید بر علت شده و توجه عموم تماشاگران را به فیلم‌هایی با مضمون کاراکترهای دوستدار احراز پست ریاست‌جمهوری جلب کرده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت انتخابات ریاست جمهوری مردان بازیگر آکادمی رقیب عکس قتل حوادث جوان تصاویر پلیس دختر تجاوز همسرش شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کیلین مورفی فصل جوایز و یکه تازی خود را با دریافت جایزه برتر بازیگری در سرزمین مادری‌اش ایرلند به پایان برد.

برنده جایزه اسکار، بفتا، گلدن گلوب وانجمن بازیگران آمریکا، شب پیش احتمالا آخرین جایزه‌ای را که می‌شد برای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان دریافت کرد، به مجموعه جوایزش افزود. وی در بیست و یکمین دوره جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد انتخاب شد.

مورفی پس از دریافت جایزه که توسط لیلی گلادستون بازیگر «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی به او اهدا شد، گفت: بودن در این جمع بسیار خاص است؛ بودن در خانه، با افرادی که دوستشان دارم.

در این رقابت او اندرو اسکات برای «همه ما غریبه‌ها»، دیوید ویلموت برای «دروغ‌هایی که می گوییم»، بری کیوگن برای «سالت برن»، بری وارد برای «آنچه آنها ممکن است با برآمدن خورشید با آن روبه‌رو شوند» و پیرس برازنان برای «آخرین تفنگدار» را پشت سر گذاشت.

گلادستون برای نخستین بار راهی ایرلند شده بود تا به عنوان نامزد بهترین بازیگر زن بین‌المللی در آنجا حضور داشته باشد، اما در نهایت این جایزه نصیب بازیگر «بیچارگان» یعنی اما استون شد. در بخش بهترین فیلم بین‌المللی «اوپنهایمر» به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و پل جیامتی برای «جاماندگان» عنوان بهترین بازیگر مرد بین‌المللی را از آن خود کرد.

جایزه بهترین فیلم ایرلند هم نصیب «آنچه آنها ممکن است با برآمدن خورشید با آن روبه رو شوند» ساخته پت کالینز شد که با اقتباس از رمان ایرلندی نوشته جان مک‌گهرن ساخته شده است. «دروغ‌هایی که می‌گوییم» جوایز متعددی از جمله کارگردانی برای لیزا مولکاهی، فیلمنامه برای الیزابت گوچ و بازیگر نقش اول زن برای اگنس اوکیسی را برد و پل مسکال که نتوانست در مراسم شرکت کند برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «همه ما غریبه‌ها» شد و آلیسون الیور برای «سالت برن» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفت.

جایزه بهترین سریال درام تلویزیونی به «بستگان» رسید و کیت دولان برای «کین» بهترین کارگردان این بخش شد. جایزه بهترین مستند هم به «روزهای درختان» رسید.

از دیگر نامزدها و بازیگران سرشناسی که در این مراسم حضور داشتند می توان از شارون هورگان، نیل جردن، جیم شریدان، ایو هیوسون، کری کاندون، پیرس برازنان و آلیشا ویر یاد کرد.

کد خبر 6084026

دیگر خبرها

  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد