Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@10:28:29 GMT

واشنگتن پست رئیس جمهور آمریکا را احمق خواند!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۵۶۹

واشنگتن پست رئیس جمهور آمریکا را احمق خواند!

یک روزنامه آمریکایی تحلیلی درباره سخنان رئیس‌جمهور این کشور که دیگران را احمق و خودش را فردی با ذکاوت می‌داند فراهم کرده است.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی فهرستی از سخنان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا تهیه کرده که او در آنها اطرافیانش را احمق و خودش را فردی با ذکاوت جلوه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درباره سیاست‌هایدونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «ما کشوری به شدت احمق هستیم».

روزنامه واشنگتن‌پست در مقاله‌ای به قلم «دانا میلبانک»، ستون‌نویس این روزنامه در تیتر خود نوشته «ما کشوری به شدت احمق هستیم» و در ادامه آورده است: «دوستان آمریکایی من، ما کشوری به شدت احمق هستیم.»

«میلیانک» در ادامه کنایه‌‌ای به سخنان چند وقت پیش دونالد ترامپ که خودش را «یک نابغه بسیار پایدار» خوانده بود زده و نوشته است: «من می‌دانم که همین‌طور است چون رئیس‌جمهور ترامپ بارها این را به اطلاعمان رسانده که ما کشوری احمق هستیم- او از وقتی که کارزارش برای ریاست‌جمهوری را آغاز کرده این دیدگاه را دست‌کم 9 بار ابراز کرده است. همان‌طور که بعد از نشست ناتو در هفته گذشته به ما یادآوری کرد که "نابغه‌ای بسیار پایدار است."

این نویسنده در ادامه با نقل بریده‌هایی از سخنان ترامپ که او در آنها آمریکا را احمق دانسته نوشته است: «علاوه بر این، این دیدگاه کاملاً هوشمندانه رئیس‌جمهور است که "آدم‌های احمق" برا ما حکمرانی کرده‌اند و "قوانین ما بسیار فاسد و احمقانه هستند. ما درباره تجارت با سایر کشورها حماقت به خرج داده‌ایم و معامله‌هایی احمقانه با عراق، ایران، چین، مکزیک، کانادا، اروپا و مسلمانان داشته‌ایم. "مزخرف‌ترین" قوانین را در زمینه مهاجرت داریم. برخی از چیزهای احمقانه بی‌شماری که ترامپ آنها را شناسایی کرده‌اند عبارتند از: کارکنان کاخ سفید، اف‌بی‌ای، اتحادیه فوتبال ملی، دموکرات‌ها، فیلی‌باستر و روزنامه‌نگاران.»

به نوشته واشنگتن‌پست، ترامپ اخیراً در جمع گروهی از خیرین گفت: «ما خیلی احمق هستیم.» آنها خندیدند. او اخیراً هم در جمع هوادارانش گفت: «شما حس می‌کنید به نوعی احمق فرض شده‌اید، این‌طور نیست؟ فکر نمی‌کنید احمق هستید؟ (لابد هواداران هم باید داد می‌زدند: احمقیم! احمقیم)»

واشنگتن‌پست در ادامه مجموعه طویلی از اظهارات ترامپ که او در آنها ملت آمریکا را احمق و خودش را باهوش و نابغه فرض کرده فهرست کرده و با کنار هم قراردادن گزاره‌هایی به صورت کنایه‌آمیز، نشان داده که عکس این رابطه، احتمالاً درست‌تر است.

«ترامپ بعضی وقت‌ها در متقاعد کردن آدم‌ها به اینکه مواضعش حقیقت است مشکل دارد، به خاطر اینکه دورش را مشتی احمق گرفته‌اند. متحدان ما در ناتو از تهدیدهای ترامپ برای خروج از این ائتلاف و ادعای بعدی او که اتحادیه اروپا دشمن آمریکا است، انتقاد کردند. احمق‌ها! اگر باهوش‌تر بودند می‌دانستند که اگر ناتو قوی شده به خاطر کارهای ترامپ است. آنهایی که فیلم حرف‌های ترامپ را تماشا کردند که می‌گفت آلمان کاملاً تحت کنترل روسیه است، فکر کردند جان کلی از این حرف‌ها آزرده بود. واقعاً احمقند چون نمی‌دانند که ناراحتی کلی بابت این بود که منتظر یک صبجانه کامل با پنیر و خامه بود. مردم انگلیس تصور کردند که ترامپ ترزا می نخست‌وزیر انگلیس را به باد انتقاد گرفته بود که در مصاحبه‌ای گفت "می" برگزیت را به باد داده و باید به نصیحتش عمل می‌کرد. اما آنها هم چیزی حالی‌شان نیست چون ترامپ گفت: "من از نخست‌وزیر می انتقاد نکردم." به نظر می‌آمد که ده‌ها هزار نفر (اگر نگویم صدها هزار نفر) در خیابان‌های انگلیس بودند و حتی با هوا کردن بالن نارنجی بچه ترامپ او را مسخره می‌کردند، اما نبوغ ترامپ این را تشخیص داد که "مردم در بریتانیا من را دوست دارند.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: واشنگتن پست امریکا احمق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است

لوکاشنکو امروز (چهارشنبه) در هفتمین کنگره خلق بلاروس در مینسک گفت، پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است.

به گزارش ایسنا، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس گفت: «جنگ‌های بی ثبات کننده باعث بی خانمانی و آوارگی هزاران نفر شده است. این به نفع چه کسی است؟ آنهایی که آنسوی این سرزمین‌ها این جنگ‌های طولانی و خونین را مدیریت و نظارت می‌کنند و منافع آنها را می‌سنجند. تجارت‌های چند ملیتی غربی به ویژه آنگلوساکسون‌ها که خودشان را در این سال‌های اخیر به طرز چشمگیری غنی کرده‌اند. این حقیقت دارد.»

به نقل از خبرگزاری BelTA، وی ادامه داد: « آیا واشنگتن و لندن از نظر شهرت و اقتدار سیاسی در عرصه بین‌المللی در طول سال‌ها قوی‌تر شده‌اند؟ نه. برعکس، ما می‌بینیم که چگونه جایگاه جهانی این قدرت‌هایی که زمانی واقعا تاثیرگذار بودند، در حال فروپاشی است. فروپاشی اقتصادی دور از دسترس نیست. کارشناسان در حال حاضر در مورد بی ثباتی هرم جهانی دلار صحبت می‌کنند.»

لوکاشنکو همچنین اوکراین را میدان آزمایشی خواند که در آن سرنوشت نظم جهانی تعیین می‌شود.

رئیس جمهور بلاروس تاکید کرد که بزرگترین قدرت‌های هسته‌ای در حال حاضر در خاک خود در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد، هم ولودیمیر زلنسکی و هم روسای جمهور سابق اوکراین مسئول آنچه هستند که دارد در این کشور رخ می‌دهد.

رئیس جمهور بلاروس همچنین افزود: «مردم به سمت فقر سوق داده می شوند و آنهایی که در راس قرار دارند، از ثروت دزدیده شده لذت می‌برند. بیرون آوردن مردم به خیابان‌ها و فروپاشی کشور تلاش زیادی نمی‌خواهد. کافیست حساب‌های بانک‌های خارجی را به یاد داشته باشید. خود حاکمان کشور را رها می‌کنند و در اوکراین، همه اینها در دوران ریاست جمهوری زلنسکی ایجاد نشده است. او تنها مقصر آنچه اتفاق می‌افتد، نیست. تمامی روسای جمهور سابق اوکراین، این کشور را به یغما برده‌اند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت