Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@12:14:46 GMT

جدیدترین قیمت ارز و سکه و طلا در 26 تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۵۷۱

جدیدترین قیمت ارز و سکه و طلا در 26 تیرماه

بازار طلا و ارز دیروز با نزول قیمتها روز آرامی را پشت سر گذاشته بود و که انتظار می رفت با شروع تحویل سکه های پیش فروش شده سه ماهه از صبح امروز به روند نزولی ادامه دهد، برعکس شد و دوباره ساز گرانی کوک کرد.

به گزارش صدای ایران به نقل از شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران؛ سکه امامی (تا لحظه تنظیم این خبر) با سقف شکنی دوباره و رشد 70 هزار تومانی، 2 میلیون و 815 هزار تومان قیمت گذاری شد و سکه بهار آزادی با رشد 20 هزار تومانی، 2 میلیون و 630 هزار تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم سکه نیز با رشد 15 هزار تومانی و ربع سکه و سکه گرمی با افزایش 5 هزار تومانی به ترتیب یک میلیون و 355 هزار تومان، 700 هزار تومان و 410 هزار تومان معامله شدند.

طلای 18 عیار نیز با رشد چشمگیر 4370 تومانی به 235 هزار و 50 تومان رسید.

بازار ارز هم از غافله صعود بازنماند و یورو با 228 تومان افزایش و پوند با 269 تومان رشد به ترتیب 9494 تومان و 10740 تومان را به ثبت رساندند.
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و ششمین روز تیر ماه با ۳۲۹ واحد کاهش به پله ۱۰۷ هزار ۷۸۰ واحدی رسید.

گفتنی است؛ تحویل سکه های پیش فروش شده با موعد سه ماهه از امروز (سه شنبه) در شعب بانک ملی شروع شد که بر این اساس افرادی که از 26 فروردین ماه سکه بهار آزادی با سررسید سه ماهه را پیش خرید کرده اند از امروز می توانند سکه های خود را دریافت کنند. بر این اساس سکه ها در همان شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده، تحویل خواهد شد و مراجعه کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی به همراه اسناد پیش خرید سکه را به همراه داشته باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت سکه ارز طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان رسیده است.

بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

کد خبر 845097 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت