Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:18:32 GMT

طرح برخورد با سرعت غیرمجاز در همدان تشدید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۵۸۲

طرح برخورد با سرعت غیرمجاز در همدان تشدید شد

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت غیر مجاز با شدت بیشتر در این استان اجرا می شود.

سرهنگ علی فکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از تخلف های که به تازگی شاهد افزایش آن و بروز سوانح فوتی هستیم، تردد با سرعت غیرمجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طبق ماده 126 تا 131 آیین نامه راهنمایی و رانندگی بیشترین علت بروز سوانح رانندگی به ویژه در معابر درون شهری تخطی از سرعت مجاز است.
رئیس پلیس راهور همدان بیان کرد: با آغاز طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز، یک هزار و 550 خودرو به علت تردد با سرعت غیرمجاز در 2 هفته گذشته اعمال قانون شدند.
سرهنگ فکری اظهار داشت: رانندگان خودروهایی که 50 کیلومتر بیش از سرعت تعیین شده تردد داشتند 2 میلیون ریال جریمه شدند همچنین نمره منفی در سوابق آنها درج شد.
وی اضافه کرد: همچنین ماموران راهور رانندگانی را که 30 کیلومتر بیش از حد مجاز تردد داشتند 600 هزار ریال جریمه کردند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: بیشترین میزان برخورد با رانندگان متخلف در بلوارهای شهید احمدی روشن، آیت الله نجفی، شهید همدانی و بلوار امام (ره) صورت گرفته است.
سرهنگ فکری تاکید کرد: تردد با سرعت غیرمجاز در معابر درون شهری، قدرت عکس العمل راننده هنگام مواجهه با خطر را کاهش می دهد و راننده نمی تواند به موقع واکنش نشان داده و از بروز سانحه جلوگیری کند.
2 فقره سانحه فوتی در اواسط تیرماه سالجاری در بلوار شهید احمدی روشن به واسطه رانندگی با سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داد که منجر به مرگ چهار تن و مجروحیت 6 نفر شد.
15 تن در سه ماه نخست امسال در سوانح درون شهری همدان جان باختند.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی همدان پلیس راهور سرعت غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند

سرهنگ رضایی گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • معابر تهران خلوت و روان است
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت