Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: تیم پرسپولیس با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود توانست بازیکنان فعلی خود را حفظ کند و چند بازیکن مطرح همانند ترابی و رفیعی هم به خدمت بگیرد که از نیم فصل دوم می تواند از آنها استفاده کند و در مجموع عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره نگرانی هواداران بابت تمدید نکردن قرارداد وحید امیری گفت: وحید امیری عملکرد درخشانی در جام جهانی 2018 روسیه داشت و طبیعی است که پیشنهادهای خوبی داشته باشد اما امیدوارم هر چه به نفع باشگاه پرسپولیس و امیری است رخ بدهد.

زادمهر درباره اینکه پرسپولیس با انتقال بیرانوند می توانست 30 میلیارد تومان درآمد زایی کند، بیان کرد: به هر حال صلاح این بود که بیرانوند در پرسپولیس بماند و در شرایط سخت کمک حال تیم خود باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال لغو سوپرجام اظهار کرد: جای تعجب دارد که ما نمی توانیم بازی سوپرجام را در زمام مقرر برگزار کنیم اما مشاهده می کنیم برنامه های جام جهانی 2022 از اکنون مشخص است.

او درباره تفاهم 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال برای لغو سوپرجام گفت: به هر حال طبق برنامه ای که از قبل مشخص شده است باید بازی سوپرجام برگزار شود.

زادمهر درباره کار سخت پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ هجدهم بیان کرد: تیم پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و امسال هم همانند 2 سال قبل با قدرت در مسابقات لیگ برتر شرکت می کند و با اضافه شدن نفرات جدید در نیم فصل دوم می تواند گام محکمی برای هت تریک قهرمانی بردارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گزینه سرپرستی این تیم است، اظهار کرد: مسئولان پرسپولیس لطف داشتند و پیشنهاد سرپرستی را به من دادند اما به علت مشغله کاری وقت لازم برای قبول این مسئولیت را ندارم.

بیشتر بخوانید: 

حضور وکیل وحید امیری در باشگاه پرسپولیس

پازل نقل و انتقالات پرسپولیس با کدام بازیکن کامل می‌شود؟

انتهای پیام/ 

اظهارات زادمهر درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد