Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعاً دستخوش تغییراتی خواهد شد.

سایت «فاکس اسپورتس اِیژیا» در گزارشی به بررسی ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر پرداخت، تیمی که در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه در گروه B مقابل مراکش به پیروزی یک بر صفر دست یافت، سپس برابر اسپانیا تن به شکست یک بر صفر داد و در بازی‌ پایانی‌اش هم پرتغال را یک بر یک متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش «فاکس اسپورتس اِیژیا» آمده است؛ با توجه به سن بازیکنان در جام جهانی 2022 انتظار می‌رود که چند بازیکن کلیدی تیم ملی در جام بیست‌ودوم در ترکیب ایران نباشند از جمله مسعود شجاعی (38 ساله در سال 2022)، اشکان دژاگه (36 ساله در سال 2022)، رضا قوچان‌نژاد (34 ساله در سال 2022)، سردار آزمون (27 ساله در سال 2022)، امید ابراهیمی (34 ساله در سال 2022) و وحید امیری (34 ساله در سال 2022). سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد بعد از جام جهانی از بازی‌های رده ملی خداحافظی کردند.

«فاکس اسپورتس اِیژیا» ترکیب احتمالی تیم‌ ملی فوتبال ایران برای دوره بعدی جام جهانی و سن آنها در سال 2022 را به شرح زیر اعلام کرد

:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (29 ساله)

مدافع راست: رامین رضاییان (32 ساله)

مدافع میانی: مرتضی پورعلی‌گنجی (30 ساله)

مدافع میانی: مجید حسینی (26 ساله)

مدافع چپ: میلاد محمدی (29 ساله)

هافبک میانی: سعید عزت‌اللهی (25 ساله)

هافبک میانی: احسان حاج‌صفی (32 ساله)

هافبک نفوذی: محمد شریفی (22 ساله)

مهاجم راست: علیرضا جهانبخش (28 ساله)

مهاجم چپ: مهدی طارمی (29 ساله)

مهاجم نوک: کریم انصاری‌فرد (32 ساله)

بر اساس این گزارش ستاره‌های جوان آینده‌دار تیم ملی می‌توانند یونس دلفی (21 ساله در سال 2022)، امید نورافکن (25 ساله در سال 2022) و محمد شریفی (32 ساله در سال 2022) باشند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد

منچستریونایتد یکی از بازیکنان اورتون را می خواهد اما برای جذب او باید بهای سنگینی پرداخت کند.

طرفداری | جرد برنتویت، بازیکن 21 ساله اورتون در لیست منچستر یونایتد قرار دارد و تحت نظر شیاطین سرخ است. او تنها یکی از گزینه های پرشمار یونایتد برای تقویت خط دفاعی محسوب می شود، چرا که به طور قطع قرار است یک مدافع میانی جدید به تیم اریک تن هاخ اضافه شود.

با این حال با توجه به ادعای فلوریان پلتنبرگ، برنتویت در حال حاضر در میان اهداف اصلی منچستریونایتد قرار ندارد و دلیل خوبی هم در کار است. اورتون روی این بازیکن جوان برچسب قیمت سنگین ۹۳ میلیون یورویی چسبانده است!

اطلاعات جرد برنتویت  21 ساله و ۱۹۵ سانتی متر قد  اورتون در سن ۱۷ سالگی برنتویت، ۱.۱ میلیون پوند برای جذب او خرج کرد دو دوره قرضی خارج از اورتون در بلکبرن و آیندهوون  ۴۷ بازی برای اورتون و حضور در اردوی اخیر تیم ملی انگلیس  ارزش ۳۰ میلیون یورویی در ترنسفرمارکت

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد