Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@19:22:05 GMT

ترکیب احتمالی تیم ملی در جام جهانی قطر+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۷۵۵

سایت فاکس اسپورت با اتمام مسابقات جام جهانی 2018 روسیه گزارشی را درباره تیم ملی ایران ارائه کرد و ترکیبی که احتمال دارد ایران در جام جهانی 2022 قطر به میدان برود را معرفی کرد.

این سایت نوشت: بعد از نمایش شجاعانه ایران در جام جهانی 2018 این را ثابت کرد که این تیم می تواند در جام جهانی 2022 قطر عملکردی بهتر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات بسیاری از بازیکنان باتجربه ایران به صورت طبیعی کنار خواهد رفت و استفاده از بازیکنان جوان ایران در این مسابقات ثابت کرد که آنها ستاره های آینده این تیم هستند.

*در روسیه برای ایران چه گذشت؟

علی رغم اینکه ایران در بازی اول مقابل مراکش خیلی به سختی افتاد ولی در نهایت موفق شد تنها بردشان را در این رقابت ها به دست بیاورند و در دقیقه 95 گل برتری را زدند. پس از این بازی انتظاری از آنها نمی رفت ولی آنها در دیدار با اسپانیا عملکرد خوبی داشتند علی رغم اینکه یک بر صفر شکست خوردند. آنها در دیدار سومشان نیز مقابل پرتغال به رهبری رونالدو عالی ظاهر شدند و در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

ترک کنندگان اصلی و احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر(سن بازیکنان در آن سال) به شرح زیر است: مسعود شجاعی(38)، اشکان دژاگه(36)، رضا قوچان نژاد(34)، سردار آزمون(27)، امید ابراهیمی(34) و وحید امیری(34).

سردار آزمون و رضا قو چان نژاد پیش از این از بازی های ملی خداحافظی کرده بودند. آیا آزمون در سن 23 سالگی آخرین بازی ملی خود را انجام داده است؟

*ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی 2022 قطر(سن بازیکنان بنا به همان سال):

دروازه بان: علیرضا بیرانوند(29)

مدافعان: رامین رضاییان(32)، مرتضی پورعلی گنجی(30)، مجید حسینی(26) و میلاد محمدی(29).

هافبک ها: سعید عزت اللهی(25)، احسان حاج صفی(32)، محمد شریفی(22)، علیرضا جهانبخش(28) و مهدی طارمی(29).

مهاجم: کریم انصاری فرد(32).

*چشم اندازه های آینده ایران:

یونس دلفی(21)، امید نورافکن(25) و محمد شریفی(22).

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام جهانی روسیه تیم ملی ایران ایران قطر بازی مراکش رقابت اسپانیا پرتغال تیم ملی تیم ملی جام جهانی جام جهانی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز مسابقات کشتی انتخابی آمریکا به پایان رسید که مهم‌ترین اتفاق به دیوید تیلور اختصاص داشت. جایی که رقیب چند ساله حسن یزدانی در عین ناباوری مقابل رقیب خود شکست خورد تا از حضور در المپیک پاریس محروم شود.

اما این تنها شگفتی مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا نبود. پیش از این دو اسطوره دیگر کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس و جردن باروز نیز با شکست برابر رقبای خود از پوشیدن دوبنده آمریکا در المپیک محروم شده بودند تا به این ترتیب کشتی آمریکا با ترکیبی دگرگون شده در پاریس حاضر شود. البته آمریکا هنوز در دو وزن سهمیه کسب نکرده است.

به این ترتیب ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا در رقابت‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: اسپنسر لی (نیاز به کسب سهمیه در مسابقات مقدماتی جهانی)

65 کیلوگرم: زین رترفورد (نیاز به کسب سهمیه در مسابقات مقدماتی جهانی)

74 کیلوگرم: کایل دایک

86 کیلوگرم: آرون بروکس

97 کیلوگرم: کایل اسنایدر

125 کیلوگرم: میسون پریس

دیگر خبرها

  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار