Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا که خطر از دست رفتن دی یونگ را احساس کرده، همه توانش را بسیج کرده تا هر طور شده این بازیکن را در همین تابستان بخرد.

طرفداری - بارسلونا خودش را برای یک اقدام جدی و همه جانبه در راه خرید فرنکی دی یونگ از آژاکس آماده می‌کند.

به گزارش mundodeportivo، دی یونگ 21 ساله از نظر استعدادیابان بارسلونا آینده فوق العاده درخشانی در پیش دارد و به دلیل بازی در آژاکس، کاملا با سبک بازی بارسلونا آشناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو بود که رابرت فرناندز در زمان مدیریتش خیلی زود دست به کار شد و با ایجنت و نزدیکان تماس‌هایی برقرار کرد. نتیجه این شد که باشگاه پی برد خواست و علاقه بازیکن را با خود دارد. دی یونگ می‌خواهد در بارسلونا بازی کند.

اما همان طور که انتظار هم می‌رفت، اخیرا از سوی چند باشگاه بزرگ دیگر از جمله رئال مادرید، بایرن مونیخ - که هنوز حتی یک یورو هم در نقل و انتقالات خرج نکرده و این مشکوک است - و پاری سن ژرمن با نزدیکان دی یونگ تماس‌هایی برقرار شده است. بارسا از این قضیه اطلاع پیدا کرده و حالا کاملا متوجه احتمال از دست رفتن این ستاره آینده دار است. به همین دلیل هم هست که بیش از پیش عزمش را برای تمام کردن کار خرید دی یونگ جزم کرده است.

بارسا حاضر است تا سقف 50 میلیون یورو برای خرید دی یونگ هزینه کند چرا که معتقد است در بازار کنونی که برای خرید بازیکنی پا به سن گذاشته نظیر استیون انزونزی نیز باید 40 میلیون یورو بپردازید، پرداخت 50 میلیون برای بازیکنی که هنوز سال‌های زیادی از عمر فوتبالش باقی مانده و کاملا هماهنگ با سبک باشگاه است و از همه مهم‌تر در چندین پست کلیدی نیز می‌تواند بازی کند، چندان زیاد نخواهد بود.

ایجنت دی یونگ و مدیربرنامه مشهور هلندی که پیشتر نامش مطرح شد، بار دیگر مذاکراتشان را با مارک اورمارس از سر گرفته‌اند. اورمارس همچنان روی فروشی نبودن دی یونگ اصرار دارد اما ظاهرا به بارسا گفته شده آژاکس نهایتا با یک پیشنهاد بزرگ، موضعش را عوض خواهد کرد و اجازه جدایی می‌دهد. از قرار معلوم اورمارس به ایجنت فرنکی اعلام کرده پس از بازگشت تیم از انگلیس، دوباره ملاقات و مذاکره خواهد کرد. فراموش نکنید که آژاکس به تازگی دالی بلیند را هم به خدمت گرفته که شاید گامی برای جانشینی دی یونگ بوده باشد.

تلاش فراوان بارسا برای خرید دی یونگ البته ربطی به پروسه خرید رابیو ندارد و بارسا به جذب هافبک پاری سن ژرمن نیز همچنان خوش بین است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!