Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@02:36:48 GMT

فینالیست های لیگ یک کشتی آزاد کشور مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۸۰۲

فینالیست های لیگ یک کشتی آزاد کشور مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا در اولین دیدار این مرحله که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان درحال برگزاری است، دو تیم هم استانی پتروشیمی بهشهر و شهر بی نقطه ساری به مصاف هم رفتند که جدال آنان در پایان 10 مسابقه به تساوی 5 بر 5 ختم شد، اما تیم پتروشیمی به دلیل امتیاز مثبت بیشتر فینالیست شد.
بهشهری ها در این مسابقه 23 امتیاز و کشتی گیران شهر بی نقطه ساری 18 امتیاز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدباقر یخکشی، فرزاد عموزاد، احمد بذری، سینا غلامی و حامد طالبی زرین کمر کشتی گیران تیم پتروشیمی بهشهر در این دیدار به پیروزی رسیدند و حمید خلیلی، شایان حمزه، همت کریمی ، ایمان رحمانی زاده و امیررضا امیری برای تیم شهر بی نقطه پیروزی کسب کردند.
در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی که بین دو تیم هم استانی هیات کشتی بندرگز و راه و شهرسازی گلستان برگزار شد، راه و شهرسازی با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید و حریف پتروشیمی بهشهر در دیدار نهایی شد.
حمید طهماسبی‌زاده، مرتضی غیاثی، حمیدرضا سرگو، مسعود کمروند، مجتبی اصغری، رضا بیات و سید احمد موسوی پیروزی را برای تیم راه وشهرسازی گلستان به ارمغان آوردند.
در وزن 97 کیلوگرم تیم هیات کشتی بندرگز کشتی گیر نداشت و داوران دست علی شعبانی را بدون برگزاری مسابقه بالا بردند.
دانیال حجتی، مسعود مددی هم کشتی گیران پیروزی تیم هیات کشتی بندرگز بودند.
عصر امروز و از ساعت 17 ابتدا تیم های هیات کشتی بندرگز و شهر بی نقطه ساری دیدار رده بندی را برگزار می کنند و سپس تیم های پتروشیمی بهشهر و راه و شهرسازی گلستان در فینال به مصاف هم می روند.
3091/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی راه و شهرسازی کشتی کشتی آزاد مجموعه ورزشی آزادی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!

به گزارش ورزش سه، در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه، این نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند.

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و زکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریو این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم