Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@22:54:47 GMT

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس 

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۸۰۶

به گزارش وانانیوز، 

فصل نقل و انتقالات برای باشگاه پرسپولیس در حالی روزهای پایانی خود را سپری می کند که هواداران و مدیران این تیم منتظر تصمیم نهایی وحید امیری هستند.

این بازیکن ملی پوش که یکی از ستارگان تیم ملی در جام جهانی روسیه بود به قدری در این رقابتها درخشید که همه نگاه ها به سمت او چرخید. وحید امیری از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران است که برانکو و هواداران روی توانایی او حساب کردند و سرمربی پرسپولیس نقشه های زیادی برای او در سر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پازل پرسپولیس در نقل و انتقالات با حضور وحید امیری کامل می شود و او که به هواداران وعده کرده که سال بعد هم پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما هنوز قراردادش نهایی نشده است  تا هواداران نگران ماندن یا جدایی اش از سرخپوشان پایتخت شوند.

مسئولان و هواداران پرسپولیس از روز شنبه منتظر حضور وحید امیری در باشگاه هستند تا تکلیف این بازیکن مشخص شود اما روز گذشته این بازیکن وکیلش را به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا پیشنهاد خود را به گوش مسئولان برساند.

گفته می شود وکیل امیری روز گذشته به مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن پیشنهادهای مالی خوبی  از تیم های ترکیه ای و قطری دارد اما حاضر است نصف مبالغ پیشنهادی در پرسپولیس بماند. به هر حال وحید امیری قرار است طی امروز و فردا درباره ماندن یا جدایی از سرخپوشان پایتخت تصمیم نهایی را بگیرد.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و شاهد یکی از فصول سرخپوشان پایتخت در این زمینه بودیم. جذب مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و ماندگار شدن بیرانوند و تمدید قرارداد با امیری می تواند پرسپولیس را رویایی تر از قبل کند. این تیم پر ستاره که 2 سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شده است در شروع فصل از هیچ کدام از خریدهایش نمی تواند استفاده کند و همه این ستاره ها باید تا پایان نیم فصل اول منتظر بمانند تا محرومیت پرسپولیس به پایان برسد و از نیم فصل دوم می توانند این ستاره ها برای سرخپوشان بازی کنند.

البته امیری داستان پیچیده ای دارد چرا که بعد از جام جهانی روسیه با پیشنهادهای اغوا کننده ای مواجه شده است و همین پیشنهادات باعث شده که او نتواند بهترین تصمیم را بگیرد و فقط به هواداران قول داده که اگر در ایران باشد برای پرسپولیس بازی می کند. هواداران به وفاداری امیری اطمینان دارند اما از او انتظار دارند در این شرایط سخت پرسپولیس را تنها نگذارد و پیشنهادهای ارائه شده را رد کند و فصل آینده هم برای سرخپوشان بازی کند.

به هر حال  باید منتظر بمانیم که وحید امیری در پرسپولیس می ماند یا راهی یک تیم خارجی می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت است.

با توجه به اینکه صنعت نفت خطر سقوط را متوجه خود می‌بیند، هواداران پرشور آبادانی استقبال خوبی از این بازی حساس به عمل آورده‌اند‌‌.

اما از سوی دیگر در فاصله کمتر از یک ساعت مانده تا شروع این مسابقه، جایگاه هواداران پرسپولیس در این بازی خالی مانده است. باید دید تا شروع بازی تک جایگاه میهمان سرخپوش در این بازی پر می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی