Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای همجوار تاسیسات بوسیله دو دستگاه تانکر خبر داد و اظهار داشت : این اقدام در راستای تامین آب شرب روستاییان و جلب رضایتمندی این قشر شریف و همچنین عمل به مسئولیت های اجتماعی طیق روال سال های گذشته از ابتدای تیرماه 1396و با هماهنگی بخشداری غیزانیه آغاز گردید و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس محسن دهانزاده افزود : این عملیات بوسیله دو دستگاه تانکر 15 هزار لیتری که هرکدام روزانه دو نوبت به روستاهای مورد نظر آب رسانی می کنند انجام می شود که در مجموع هر روز 60هزار لیتر آب شرب در بین روستاهای اطراف تاسیسات که فاقد آب لوله کشی می باشند توزیع می گردد.

وی اظهار داشت : شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز طی سال‌های 94 و 95 نسبت به تأمین آب شرب روستاهای بخش غیزانیه جمعاً به میزان به میزان 5 میلیون لیتر اقدام نموده و این اقدام در سال 96 و امسال نیز ادامه دارد.

مهندس دهانزاده از واگذاری 6 کیلومتر لوله 12 اینچ به آبفای روستایی جهت تأمین آب شرب روستاهای بخش غیزانیه در سال1395 و همچنین کارگذاری 1300 متر لوله 6 اینچ جهت آبرسانی به روستای مشرحات به عنوان بخش دیگری از اقدامات شرکت نفت و گاز کارون در امر آبرسانی به روستاها نام برد و افزود: در راستای کمک به طرح آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه این شرکت با هماهنگی مناطق نفتخیز جنوب و پس از اخذ مجوزات لازم ، پرداخت مبلغ 60 میلیارد ریال بابت احداث 30 کیلومتر خط لوله آب آشامیدنی را متعهد گردید که تا کنون نیمی از آن کارسازی شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون همکاری با سازمان آبفار در اجرای پروژه 55 کیلومتری خط انتقال آب به روستاهای بخش غیزانیه را اقدام مهم دیگری از این شرکت برشمرد و اظهار داشت : خط55 کیلومتری انتقال آب به روستاهای بخش غیزانیه در نقاط متعددی با خطوط اصلی نفت و گاز این شرکت تلاقی دارد که در راستای عام المنفعه بودن این پروژه طی بررسی های کارشناسی و برگزاری جلسه مشترک با کارشناسان سازمان آبفار ، دستورالعمل های فنی عبور اجرای پروژه در نقاط تلاقی به آن سازمان داده شد و در حال حاضر این پروژه در حال اجرا می باشد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تامین 25 درصد نفت خام کل کشور بزرگترین شرکت بهره بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب است که مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را با تولید بیش از یک میلیون و 30 هزار بشکه نفت خام برعهده ‌دارد .

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 روابط عمومی کارشناسی گاز مدیر عامل شرکت نفت و گاز جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کردیم، گفت: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۷ جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: ۹۱۷۴ خانوار نوغاندار اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

وی از تولید ۵۱۰ تن پیله تر طی مدت مذکور خبر داد و افزود: استان گیلان با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی ها برای توزیع تخم نوغان در سال جاری، تاکید کرد: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پیله تر ابریشم گیلان در سال گذشته به طور متوسط ۲۴۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: کمیته امداد استان گیلان اقدام به خرید ۶۷ تن پیله تر کرد.

وی همچنین از توزیع ۶۴ هزار و ۸۵۰ اصله نهال توت در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز توزیع ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در گیلان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان سال ۱۴۰۱ تولید داخل بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ هزار جعبه رسید، گفت: طبق برنامه ریزی ها در سال جاری، حدود ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان تولید داخل را توزیع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و بهره وری نوغانداری استان، ۵۴۰۰ خانوار بهره‌بردار استان گیلان را آموزش دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند