Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نسخه رایگان از این محصول در صدد است تا آغاز استفاده مشتریان بالقوه، که نوعا تیمهای کارگران و کسب و کارهای کوچک هستند، از محصولات مایکروسافت و جا افتاده شدن در آنها را برایشان تسهیل کند.

مایکروسافت عرضه یک نسخه رایگان از نرم‌افزار همکاری در محیط کار خود با عنوان Teams را برای رقابت بهتر با رقیبش Slack Technologies در بازاری اعلام کرد که تحلیلگران به عنوان یک میدان نبرد اصلی در دنیای نرم‌افزارهای سازمانی لحاظ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز به نقل از رویترز، قبلا کسب و کارهای فاقد اشتراک آفیس 365 که خواهان آزمودن Teams بودند، محدود به یک نسخه آزمایشی یک ماهه بودند. این نسخه رایگان از این محصول در صدد است تا آغاز استفاده مشتریان بالقوه، که نوعا تیم‌های کارگران و کسب و کارهای کوچک هستند، از محصولات مایکروسافت و جا افتاده شدن در آنها را برایشان تسهیل کند.
لوری رایت مدیر اجرائی Microsoft 365 Teamwork در مصاحبه‌ای گفته بود که: «ما طبیعتا از مشتریانی که از نسخه رایگان استفاده می‌کنند می‌خواهیم به نسخه کامل Office 365 ارتقاء دهند.»
 
مایکروسافت از زمان عرضه Teams در اوائل سال 2017 با Slack در رقابت بوده است.
این شرکت در ماه مارس اعلام کرد که این محصول توسط 200000 سازمان در حال استفاده است. Slack در ماه مه اعلام کرد که 70000 سازمان با خرید محصولش در حال استفاده از آن هستند.
اسلک، مایکروسافت و شرکت‌هایی مانند گوگل، Cisco Systems، فیس‌بوک و Atlassian هر یک محصولاتی در بازار همکاری در محل کار، که رشد سریعی را تجربه می‌کند، ارائه نموده‌اند.
 
بنا بر پژوهشی از سوی موسسه IDC، پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که ارزش این بازار تا سال 2021 به 3.2 میلیارد دلار برسد.
 


پیش از انتشار خبر مربوط به Teams، اسلک بهبودهایی را در قابلیت‌های جست‌وجوی اپ چت خودش اعلام کرد که به گفته این استارتاپ یافتن پیام‌ها برای کاربران را آسان‌تر خواهد کرد. این ویژگی‌های جست‌وجویی بهبود یافته به تمام نسخه‌های اسلک اعمال می‌شوند و ظرف چند هفته آینده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
 
با اینکه نسخه رایگان Teams تمام قابلیت‌های نسخه Office 365 را عرضه نخواهد کرد، ولی دربرگیرنده برخی از قابلیت‌هایی است که در نسخه‌های رایگان اسلک ارائه نشده بودند و می‌توانند مشتریان جدیدی را به سمت آن جذب نمایند، از جمله جست‌وجوی نامحدود و تلفیق نامحدود اپلیکیشن‌ها.
 
آلن لپوفسکی، تحلیلگران موسسه Constellation Research، می‌گوید: «هدف این است که تعداد هر چه بیشتری از کاربران به استفاده از Teams روی آورند. در حالی که این ممکن است برای برداشتن محدودیت‌ها بر اسلک فشار بیاورد، ولی چنین چیزی به این راحتی‌ها نخواهد بود، چرا که آنها نقشی کلیدی در روند درآمدزایی فریمیوم(نسخه رایگان پایه) به پریمیوم (نسخه پولی) ایفا می کنند.»
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G با تراشه Dimensity 6100 Plus به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ردمی 13C 5G در ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار هند شده است، اخیراً رندرهایی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه آبی آن نیز به زودی عرضه می‌شود؛ این محصول در سه مدل وارد بازار خواهد شد، مدل اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، مدل دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه می‌شود و مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۸ دلار وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی 13C 5G دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‏شود و به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی microSD همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی 13C 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 747380

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد