Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت:در هفته بهزیستی کلنگ اولین بنیاد ژنتیک شمال کشور به همت یک خیر بزرگ ساروی در مرکز مازندران به زمین زده خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری،دکتر سید سعید آرام شب دوشنبه در جشن بزرگ " به زیستن " که در هفته بهزیستی در بوستان ولایت ساری برگزار شد ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت معصومه (ع)  این روز فرخنده را به تمامی دختران  بویژه 80 دختر بهزیستی تبریک گفت و اظهار داشت : هفته بهزیستی با شعار" بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن " آغاز شد و در برنامه ششم توسعه مسئولیت سلامت اجتماعی به سازمان بهزیستی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت به بهترین بندگان خدا که به نوعی دستیابی به برخی از موهبت الهی برای آنان سخت باشد افتخاری بزرگ است.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: برای اینکه بتوانیم  یک زندگی مطلوب در جامعه داشته باشیم باید فرهنگ بهتر زیستن و آموزش مهارت های زندگی را در جامعه گسترش دهیم و تمام اهداف و برنامه هایی که سازمان بهزیستی در مسیر فعالیت هایی که دارد گسترش بهتر زیستن در جامعه برای آحاد افراد است.

 وی به اقدامات و برنامه های این سازمان در هفته بهزیستی اشاره کرد و افزود:در این هفته کلنگ اولین بنیاد ژنتیک شمال کشور به همت یک خیر بزرگ ساروی در مرکز مازندران به زمین زده خواهد شد.

آرام  با اعلام اینکه بالغ بر 190 میلیارد ریال برای پروژهای هفته بهزیستی هزینه شده است از افتتاح استخر ویژه معلولین به عنوان تنها استخر آب درمانی منطقه شمال کشور با بیش از 45 میلیارد ریال هزینه در مرکز استان خبر داد .

وی با بیان اینکه بیش از 110 واحد مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی احداث شده که در هفته بهزیستی در اختیار آن ها قرار می گیرد، گفت : از آغاز کار دولت تدبیرو امید برای دوهزار و 800 نفر از جامعه هدف بهزیستی خانه احداث شده است.

مدیر کل بهزیستی مازندران طبق شیوع شناسی که سال 96 در کشور صورت گرفت استان مازندران در مصرف مواد مخدر رتبه 2 کشور را داشت با اقدامات انجام شده و همکاری دستگاه های مختلف و بهزیستی و با شیوع شناسی سال 95  ما جزء استان های با رشد متوسط بوده ایم که به رتبه 14 تنزل پیدا کردیم.

وی ادامه داد: کاهش چنین مشکلی نشان دهنده همراهی و مشارکت مردم با سازمان بهزیستی و دیگر دستگاه های اجرایی بوده است.

مدیر کل بهزبستی مازندران از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای بیش از 12 هزار نفر و با اعتبار بیش از 90 میلیارد خبرداد.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جامعه حضرت معصومه دستگاه های اجرایی ژنتیک مهارت های زندگی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، بارش‌های بیست‌وهفتم فروردین تا دوم اردیبهشت، بر جنوب و جنوب شرق کشور متمرکز است و بیشترین افزایش دما (سه تا پنج درجه) در شمال غرب کشور رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی بارش کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی بارش هفته اول (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت) بر جنوب و جنوب شرق کشور متمرکز است و مقدار انباشته آن در برخی از این مناطق با احتمال فراتر از ۷۵ درصد، بیش از ۱۰۰ میلی‌متر خواهد بود، بارش در یک سوم شمالی کشور و زاگرس میانی کمتر از نرمال و در سایر مناطق نرمال پیش‌بینی می‌شود.

بارش هفته دوم در محدوده نرمال خواهد بود، در این هفته احتمال وقوع بارش انباشته ۲۰ تا ۵۰ میلی‌متر برای شمال غرب کشور و زاگرس میانی و شمالی کمتر از ۵۰ درصد پیش‌بینی شده است، بارش هفته‌های سوم و چهارم بیش از نرمال است و بارش انباشته هفته سوم در بخش‌هایی از زاگرس میانی و شمال غرب با احتمال حدود ۷۵ درصد در محدوده ۵۰ میلی‌متر خواهد بود.

بارش هفته‌های پنجم و ششم برای غالب مناطق کشور در محدوده نرمال فصل برآورد می‌شود.

بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی دمای هوای کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی میانگین دمای هوای هفته اول (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت) در دو سوی کوه‌های البرز، شمال غرب و دو سوی زاگرس میانی و شمالی یک تا پنج درجه بیش از نرمال است.

بیشترین افزایش دما (سه تا پنج درجه) در شمال غرب کشور رخ می‌دهد، دمای هوا در مرکز، جنوب و شرق کشور یک تا پنج درجه کمتر از نرمال است، بیشترین کاهش (سه تا پنج درجه) در جنوب شرق کشور رخ می‌دهد، الگوی دمای هفته دوم با قدری تعدیل مشابه هفته اول است.

دمای هوای هفته سوم در نوار غربی و شمالی کشور یک تا سه درجه بیش از نرمال، در جنوب و جنوب شرق یک تا دو درجه کمتر از نرمال و در سایر مناطق نرمال خواهد بود، دمای هوای هفته چهارم در محدوده نرمال و برای هفته‌های پنجم و ششم یک تا دو درجه بیش از نرمال برآورد می‌شود.

پیش‌بینی وضع هوای کشور در چند روز آینده

بر همین اساس، صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: سه‌شنبه در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی استان‌های اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی، رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، تگرگ و در بعضی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در بعضی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان، بارش با شدت کمتری ادامه دارد، همچنین در روز سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: در بعدازظهر جمعه در بعضی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعدازظهر شنبه علاوه بر این مناطق، در دامنه‌های زاگرس جنوبی، بعضی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: سه‌شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک وجود خواهد داشت، همچنین خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پنجشنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

وقوع سیلاب در ۶ استان کشور

براساس اعلام ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم تا پنجشنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۳، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود.

عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود و جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

کد خبر 745058

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان
  • مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند
  • بهسازی ۳۵ حلقه چاه آب در دستور کار
  • ثبت رکورد انتقال گاز به استان‌های شمالی کشور در ۱۴۰۲