Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@03:18:45 GMT

وضعیت آب شرب شهرهای خوزستان چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۹۷۰

وضعیت آب شرب شهرهای خوزستان چگونه است؟

رویداد۲۴-معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به این‌که هنوز تنظیمات موردنیاز در طرح آبرسانی غدیر ادامه دارد، گفت: در حال حاضر که حدود ۱۰ روز از بهره‌برداری آزمایشی طرح غدیر ۲ می‌گذرد، سیستم به حالت پایدار در آمده است و توانسته‌ایم دبی موردنظر و نیاز شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صابر علیدادی در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح آبرسانی غدیر در شهر‌های آبادان و خرمشهر اظهار کرد: بر اساس تعهد سازمان آب و برق خوزستان، شهرستان آبادان از طرح غدیر ۱۳۵ هزار مترمکعب در شبانه‌روز آب دریافت می‌کند. همچنین شهرستان خرمشهر نیز از این طرح در شبانه‌روز ۹۰ هزار متر مکعب آب تحویل می‌گیرد.

وی با بیان این‌که شهرستان شادگان نیز از طرح غدیر ۷۰ هزار متر مکعب در شبانه‌روز آب دریافت می‌کند، افزود: همه شهر‌های هدف طرح غدیر، از این طرح آبرسانی، آب با کیفیت دریافت می‌کنند.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به این‌که هنوز تنظیمات موردنیاز در طرح غدیر ادامه دارد، تصریح کرد: مجموع طول خطوطی که در آن مناطق وجود دارد حدود ۱۷۰ کیلومتر است و همچنین ۱۲ نقطه تنظیمی وجود دارد. برای تنظیم طرح دو سیستم به صورت همزمان در حال کارکردن هستند، اما تنظیمات همچنان ادامه دارد.

علیدادی عنوان کرد: در حال حاضر که حدود ۱۰ روز از بهره‌برداری آزمایشی طرح غدیر ۲ می‌گذرد، سیستم به حالت پایدار در آمده است و توانسته‌ایم دبی موردنظر و همه نیاز شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را تامین کنیم.

وی با اشاره به وضعیت شوری آب در شهرستان آبادان گفت: در شهرستان آبادان به منظور بهبود کیفیت آب پس از اجرای این طرح، باید یک خط از تصفیه خانه ثامن به سمت جمشید آباد کشیده می‌شد. این خط به احتمال فراوان امروز توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان افتتاح می‌شود و پس از افتتاح آن و پایداری سیستم، شوری آب در آّبادان کاهش پیدا می‌کند.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان خاطرنشان کرد: پس از اجرای طرح غدیر مردم در شهر‌های خرمشهر و شادگان اولین‌بار است که پس از انقلاب، آبی را با EC کمتر ۱۳۰۰ میکروموس بر سانتیمتر تجربه می‌کنند. با توجه به اینکه تنظیمات موردنیاز در آبادان نیز رو به اتمام است، از چند روز آینده شوری آب در این شهرستان نیز کاهش پیدا می‌کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آبادان خوزستان شادگان اهواز طرح آبرسانی غدیر رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • جوی ناپایدار در اروند
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • بارش باران در اروند