Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@20:13:01 GMT

راز قتل زن جوان در دوربین مداربسته

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۰۰۷

دوربین مداربسته کارخانه قدیمی، راز قتل هولناک زن جوان به‌دست مرد شیشه‌ای را فاش کرد. اما باتوجه به اینکه هویت قربانی جنایت تاکنون شناسایی نشده است و هیچ سرنخی هم ازقاتل در دست نیست، بازپرس جنایی از مردم خواست در صورت اطلاع از هویت زن جوان و متهم فراری موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، رسیدگی به این پرونده ازصبح 11 خرداد سال 95 و به‌دنبال تماس نگهبان یک کارخانه در خیابان فداییان اسلام با پلیس آغازشد که از قتل زن جوان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس «خرازانی» از شعبه پنجم دادسرای شهرری به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.نگهبان میانسال درنخستین تحقیقات گفت: در اتاقک نگهبانی بودم که دیدم مرد جوانی به همراه زنی به سمت آلونک جلوی کارخانه رفتند. وقتی وارد شدند من خودم را به آنها رساندم که دیدم مشغول مصرف مواد مخدروشیشه هستند. به آنها تذکر دادم که هرچه زودتر بروند ولی توجهی نکردند. برای همین به سمت اتاقک نگهبانی‌ام آمدم تا با پلیس تماس بگیرم که چند لحظه بعد صدای فریاد زن جوان را شنیدم. با عجله خودم را به آلونک رساندم که با جسد خونین زن مواجه شدم. قاتل هم با دیدن من پا به فرار گذاشت.

بدین‌ترتیب جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان جنایی در بازرسی دوربین‌های کارخانه، فیلمی به‌دست آوردند که جزئیات قتل را نشان داد.با گذشت حدود 10 ماه از این جنایت هولناک، هویت زن جوان همچنان نامشخص است و هیچ رد و سرنخی از قاتل فراری نیز در دست نیست. بدین ترتیب بازپرس جنایی با درخواست انتشار تصویر عامل جنایت و عکس چهره نگاری شده زن جوان، از افرادی که هویت مقتول وقاتل را می‌شناسند یا از مخفیگاه متهم با خبر هستند خواست به اداره 10 پلیس آگاهی تهران یا شعبه پنجم دادسرای شهرری مراجعه کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران