Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در معاملات امروز بازار آزاد باز هم شاهد تغییرات و نوسانات قیمتی طلا و ارز نسبت به روز گذشته بودیم و در همین خصوص نرخ طلا در بازار آزاد با تغییراتی همراه بود. هر گرم طلای 18 عیار با 900 تومان افزایش با قیمت 3527 هزار تومان داد و ستد شد و طلای 24 عیار با هزار و 200 تومان افزایش به قیمت 313 هزار و 330 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان انواع سکه، سکه تمام بهار آزادی (امامی) با 63 هزار تومان افزایش به قیمت 2 میلیون و 835 هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با 40 هزار تومان کاهش قیمت به ارزش 2 میلیون و 630 هزار تومان معامله شد.

گفتنی است، نیم سکه با 25 هزار تومان کاهش قیمت با نرخ یک میلیون و 355 هزار تومان معامله شد و ربع سکه با 10 هزار تومان کاهش به ارزش 700 هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با ثبات قیمت به ارزش 410 هزار تومان رسید.

دلار در بازار آزاد با ثبات با قیمت چهار هزار و 200 تومان معامله شد و همچنین نرخ دلار در بازار قاچاق با 90 تومان افزایش با قیمت 8 هزار و 120 تومان در اختیار متقاضیان این ارز قرار گرفت.

همچنین یورو با 59 تومان افزایش با قیمت 9 هزار و454 تومان، پوند انگلیس با 27 تومان افزایش به ارزش 10.676 تومان و درهم امارات با 4 تومان افزایش با قیمت 2.192 تومان خرید و فروش شدند.

همچنین نرخ طلا در بازارجهانی به قیمت 1243 دلار مورد معامله قرار گرفت.

402

سکه دلار پوند طلا بازار آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سکه دلار پوند طلا بازار آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد

به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه طی دو روز اخیر در سرازیری کاهش قیمت قرار گرفته و با ریزش اونس جهانی طلا همراهی می‌کند. همگرایی بازار فلز زرد با بازار‌های جهانی قیمت سکه امامی را در کانال ۴۲ میلیون تومانی قرار داد و سکه بهار نیز به کانال ۳۹ میلیون تومانی برگشت.


معامله‌گران بازار طلا و سکه معتقدند با وجود اینکه اونس جهانی طلا در روند کاهشی قرار گرفته، اما قیمت دلار نیز به ثبات رسیده و این دو فاکتور قیمت در بازار طلا و سکه را در مسیر کاهشی قرار داده است.

با وجود روند نزولی قیمت طلا و سکه، اما معامله‌گران روند کاهشی در این بازار را نهایتاً تا ۱۰ درصد دیگر می‌دانند و معتقدند آنچه مهم‌ترین اثر را بر بازار‌های مالی می‌گذارد تورم است و این موضوع تغییری نکرده است؛ بنابراین نباید از این بازار توقع ریزش‌های شارپی داشته باشیم.


سقوط سکه‌های امامی، بهار و گرمی به کانال پایین‌تر
قیمت سکه امامی روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با کاهش ۹۱۶ هزار تومانی با رقم ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی معامله شد. سکه بهار افت ۶۸۰ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۵۱۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است در چهارمین روز معاملاتی هفته قیمت نیم سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه افت ۴۰۰ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی ایستاد. سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به کانال ۶ میلیون تومانی برگشت و با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.


حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
قیمت طلا روز دوشنبه کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۹۵ هزار تومان کاهش داشت و در کانال ۱۵ میلیونی عقب‌نشینی کرد. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۷۳ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۹۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۴۹ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در چهارمین روز معاملاتی برخلاف روز دوشنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۶۳۰ هزار تومان، سکه بهار ۴۲۲ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۶۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۳۳۲ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶۷ هزار تومان رشد کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار