Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:05:56 GMT

موافقت‌دولت با افزایش استخدام‌معلولان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۱۵۲

وزیر رفاه گفت: دولت با توجه به شرایط معلولان و رقم بیکاری آنها، با افزایش قانون 3 درصدی معلولان به 5 درصد موافقت کرد. ناطقان: علی ربیعی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان گفت: لایحه حمایت از حقوق معلولان سرانجام با تلاش سازمان‌های غیردولتی فعال در حوزه معلولان، نمایندگان مجلس و با تلاش بهزیستی به قانون تبدیل شده که دارای 34 ماده در بخش‌های مختلف حمایتی از معلولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال 200 میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان در بودجه 97 تخصیص داده شده است البته این رقم قابل توجه نیست اما از سال‌های آینده اعتبارات لازم برای اجرای قانون پیش‌بینی خواهد شد.
وزیر رفاه با اشاره به وضعیت مبلمان شهری برای تردد معلولان گفت: در قانون جدید تاکید ویژه‌ای برای فراهم ساختن معابر شهری برای تردد معلولان در سطح شهر پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به قانون 3 درصد استخدام معلولان نیز گفت: علیرغم اینکه بنده تاکید داشتم این رقم به 7 درصد برسد اما در نهایت مجلس با 3 درصد استخدام معلولان موافقت کرد.
ربیعی از موافقت رئیس جمهور برای افزایش استخدام معلولان از 3 به 5 درصد خبر داد و گفت:  با توجه به شرایط معلولان با افزایش قانون 3 درصدی معلولان به 5 درصد موافقت شده است.
وزیر رفاه گفت: تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان نیز دنبال می شود و حمایت‌های خوبی در این بخش صورت گرفته است.
منبع: فارس برچسب ها: علی ربیعی ، استخدام معلولان ، رقم بیکاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی ربیعی استخدام معلولان رقم بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است

نظرسنجی جدید راسموسن ریپورتز نشان می‌دهد که حدود نیمی از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان بی‌جهت دلارهای مالیات دهندگان را برای حمایت از شرکای خارجی خود مانند رژیم صهیونیستی و اوکراین هدر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی از ۱۱۲۶ رأی دهنده احتمالی، به طور کلی، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دولت ایالات متحده به طور کلی برای کمک های خارجی «بیش از حد» هزینه می کند.

براساس گزارش آرتی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بسته بودجه ۹۵ میلیارد دلاری جدیدی را امضا کرد که بر اساس آن اوکراین قرار است ۴۸ میلیارد دلار تسلیحات و کمک‌های دیگر دریافت کند و ۲۳ میلیارد دلار دیگر برای تکمیل ذخایر تخلیه شده پنتاگون استفاده شود.

حدود ۴۷ درصد از این رای‌دهندگان گفتند که این کمک‌ها «خیلی زیاد» است، در حالی که حدود ۲۰ درصد از واشنگتن می‌خواستند پول نقد بیشتری خرج کند.

 یک نظرسنجی CBS News/YouGov که در اوایل ماه جاری انجام شد نیز نشان داد که حمایت عمومی از ادامه ارسال سلاح به کی‌یف کاهش یافته است. فقط ۵۳ درصد از بزرگسالان ایالات متحده معتقدند که دولت آنها باید به اوکراین کمک نظامی کند که در مقایسه با ۷۲ درصد دو سال پیش کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟