Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:10:01 GMT

قدرت امروز کشور به برکت تلاش های ایثارگران است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۱۶۲

قدرت امروز کشور به برکت تلاش های ایثارگران است

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حسین معصومی ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر کاشمرکه در امام زاده حمزه(ع)برگزار شد اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا مدام بحث ایران را پیش می کشد و فشار ایجاد می کند و می خواهد جامعه جهانی را با خودش همراه کند ولی هر کاری می کنندبه زیان خودشان است. 

وی افزود: امروز با تحریم اقتصادی می خواهند ضربه نهایی را وارد و نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم بزنند اما کار به جایی خواهند برد و این اقدام ضررشان خودشان تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد:امروز در کنار مرز اسرائیل تفکر فرهنگ شیعی حضور دارد که اگر کوچکترین حرکتی صورت گیرد از تلاویو خبری نخواهد بود و همه این ها به برکت حضور ایثار گران است.

معصومی عنوان کرد:هدف از نشست با خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرستان ها بررسی مسائل و مشکلات این گروه از جامعه در حوزه مسائل فرهنگی و تحصیلی و رفاهی است ومشکلات مسکن، اشتغال، گلزار شهدا ، معافیت سربازی ، تعاون  و درمان از مهم ترین مشکلات خانواده های ایثارگران در حال حاضر است.

وی با تاکید براینکه حضور معاونین در شهرستان جهت رفاه ایثارگران است گفت: در این جلسه هر آنچه از درخواست ها که قابل انجام باشد رسیدگی و مشکلات حل شود و اگر قابل انجام از لحاظ قانونی و یا در اختیارات شهرستان و استان نباشد از مرکز کشور پیگیری خواهد شد زیرا این اقدام وظیفه ما در بنیاد شهید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای امسال با حضور در پنج شهرستان با همکاری مسئولین آنچه از دستمان برآمده است کمک کرده ایم و بنا نداریم کسی تنها وعده بی اساس بدهیم.

کد خبر 4349509

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان و ایثارگران شهر کاشمر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا