Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین کاروان زائران ایرانی حج تمتع، بامداد روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه از فرودگاه بین‎المللی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نخستین کاروان از زائران ایرانی برای انجام مناسک حج تمتع ۹۷ طی مراسمی با بدرقه حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسگر، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان حج و زیارت، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بامداد روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه از فرودگاه بین‎المللی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین پرواز زائران سرزمین وحی ساعت ۷:۱۰ بامداد توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام می‌شود.

۲۵ هزار و ۲۵۰ نفر از زائران ایرانی طی ۹۵ پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به عربستان پرواز می‌کنند که این عملیات تا ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت.

‌۱۶ هزار و ۲۲۵ نفر از زائران توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ۹ هزار نفر توسط شرکت هواپیمایی سعودی به فرودگاه‌های جده و مدینه سفر خواهند کرد.

‌شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تمهیدات و امکانات ویژه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به زائران حج امسال در نظر گرفته است که جداسازی ترمینال و تردد جانبازان از پاویون VIP از جمله آن است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زائران حج تمتع فرودگاه شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است

آفتاب‌‌نیوز :

جواد صالحی در گفتگو با ایسنا بیان کرد: پرواز‌ها از ساعت ۵ صبح امروز تا این ساعت (۷:۴۵) برای حفظ ایمنی تعلیق شده بود، اما اکنون از سر گرفته شده است. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از پرواز‌ها با تاخیر مواجه شدند، اکنون هماهنگی‌ها با شرکت‌های هواپیمایی در حال انجام است تا مسافران بتوانند پرواز‌های خود را انجام دهند. 

شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران ساعاتی پیش اعلام کرد پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور به دلیل حفظ ایمنی با تاخیر مواجه هستند.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند