Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@11:49:57 GMT

پرسپولیس 3 بر 0 برنده و قهرمان سوپرجام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۱۹۷

پرسپولیس 3 بر 0 برنده و قهرمان سوپرجام اعلام شد

رویداد۲۴ طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ قرار بود استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ هفدهم در دیدار سوپرکاپ روز 29 تیر به مصاف هم بروند.
این دیدار به دلایل مختلف از سوی آبی‌ها در نهایت لغو شد اما پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری آن همچنان ادامه دارد. سایت سازمان لیگ دقایقی پیش خبری مبنی بر اینکه پرسپولیس با توجه به انصراف استقلال قهرمان این دیدار محسوب می‌شود، به آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان لیگ برتر در خبر خود با تیتر " پرسپولیس برنده سوپرجام اعلام شد" خبر را اینگونه اعلام کرده است: به دلیل انصراف استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام شناخته شد.
در ادامه این خبر درباره لغو سوپرجام، سازمان لیگ با اشاره به انصراف استقلال برگزاری آن را در 29 تیرماه منتفی دانست و از قهرمانی پرسپولیس خبر داد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سازمان لیگ قهرمان سوپرجام سوپرجام پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال