Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور عراق ضمن تأکید بر اینکه مردم باید مطالباتشان را به صورت مسالمت‌آمیز مطرح کنند اعلام کرد که در اعتراضات روز گذشته در کربلا ۵۱ نیروی امنیتی زخمی شده اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سومریه نیوز، «قاسم الاعرجی» وزیر کشور عراق روز سه شنبه اعلام کرد که مردم باید مطالباتشان را به صورت متمدنانه مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر کشور عراق همچنین تأکید کرده است که روز گذشته و در جریان اعتراضات کربلا دستکم ۵۱ نیروی امنیتی عراقی زخمی شده اند. وی همچنین خطاب به مردم کربلا گفته که به دولت عراق فرصت بدهند تا مطالباتشان را محقق کند.

وی پیشتر بر حق مردم برای اعتراض مسالمت آمیز تأکید کرده و گفته بود که مردم حق دارند اعتراضات خود را مطرح کنند، اما هشدار داده بود که در صورت حمله به نیرو‌های امنیتی یا نهاد‌های دولتی با اغتشاشگران بر اساس قانون مقابله خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر کشور عراق مردم کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

به گزارش قدس آنلاین، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی اظهار کرد: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.

آیت الله رئیسی عصر امروز هم در سفر به شاهرود، در استادیوم تختی با مردم این دیدار خواهد کرد.

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم نیز از ظهر دیروز چهارشنبه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به بازدید و بهره‌برداری از چند طرح پرداختند و امروز نیز این وزرا به عنوان معین هر شهرستان، در ادامه برنامه‌های سفر دولت سیزدهم در نقاط مختلف استان سمنان حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند