Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد پارو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرتضی زاده در سه فصل اخیر لیگ برتر کشور، موفق به کسب نتایج خوبی شد که منجر به نایب قهرمانی و قهرمانی این تیم شد.
وی گفت: آبادان در رشته های مختلف ورزشی بانوان استعدادهای بسیار خوبی دارد که با میدان دادن به آنان می توان آینده ورزش این شهر را روشن دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارو بیان کرد:تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان فصل گذشته با قدرت بر سکوی عنوان قهرمانی قرار گرفت و امسال نیز با هدف استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان پس از کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد ولی موفق به کسب نتیجه مطلوب در این مسابقات نشد.
7104/7165/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استفاده از ظرفیت بسکتبال پالایش لیگ برتر نفت آبادان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس