Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،مدیرعامل آبفای شهری استان با اشاره به ضرورت مصرف بهینه آب در شرایط بی آبی گفت: تنش آبی در برخی شهرهای استان می طلبد همه برای مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت این کالای با ارزش احساس مسئولیت کنند.
علی لدنی نژاد در شورای حفاظت از منابع آب برای جداسازی آبیاری فضای سبز ادارات از آب شرب اشاره کرد و افزود:پس از این کار برخی دستگاه ها از جمله استانداری، جهاد کشاورزی و صدا و سیمای استان از طریق تانکرهای سیار،آبیاری را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از همکاری این دستگاه ها بیان کرد: افزایش مصرف آب شرب در فصل گرما و کاهش منابع تامین آب موجب ایجاد نوسان و افت فشار آب در شهرهای دارای تنش آبی شده است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان اضافه کرد: جداسازی آبیاری فضای سبز از شبکه آب شرب در فصل گرما به مدیریت توزیع آب شرب کمک شایانی می کند.

 انتهای پیام/غ

 صرفه جویی در مصرف آب شرب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه آبیاری دشت قزوین پر آب شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، گرچه با رسیدن آب تشنگی محصولات کشاورزی برطرف شد، اما تاخیر در رهاسازی آب و پایین بودن دبی به محصولات خسارت زد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • شبکه آبیاری دشت قزوین پر آب شد 
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای