Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@09:37:57 GMT

پایان کابوس "دراکولا" با پلمب پاساژ

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۳۰۷

به گزارش ایکنا، ایسنا نوشت: نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با اشاره به هشدارهای متعددی که به مالک و کسبه پاساژ فرسوده و خطرناک "دراکولا" طی ماه های گذشته داده شده؛ از پلمب این ساختمان خبر داد و گفت: پس از پیگیری های بسیار که در راستای رفع خطر از ساختمان‌های ناایمن مرکز شهر انجام شد؛ با دستور و حکم مرجع قضایی به منظور پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار ناشی از فرسودگی ساختمان و به خطر افتادن جان و مال کسبه و کارگران ، پاساژ دراکولا پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حکم مرجع قضایی چندی پیش به مالک و کسبه پاساژ ابلاغ و طی همکاهنگی های لازم با کلانتری ،شورای تامین استان،آتش نشانی و مرجع قضایی ، پلمب ساختمان انجام شد.
بنا بر این گزارش، پاساژ "افراسیابی" موسوم به "دراکولا" واقع در خیابان لبافی نژاد کوچه مهرداد واقع شده که به دلیل عدم ایستایی و ناپایداری بر اساس دستور معاونت دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 37 مبتنی بر همکاری نیروی انتظامی با شهرداری جهت پلمب واحدهای ساختمان مزبور اقدام شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به دنبال ثبت شکایت مردمی در خصوص فعالیت افراد سودجو در زمینه لیزر پوست، تزریق ژل، بوتاکس‌ و ... با سوء استفاده از پروانه طبابت پزشک عمومی و در قالب مطب، از محل فوق بازدید به عمل آمد.

با توجه به ایجاد موسسه غیر مجاز و احراز تخلف شامل رویت تجهیزات، دارو و حضور بیمار، محل مطب پلمب شد.

همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت