Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:01:35 GMT

سریعترین مرد جهان در یک قدمی فوتبالیست شدن

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۳۲۳

سریعترین مرد جهان در یک قدمی فوتبالیست شدن

تهران - ایرنا - «یوسین بولت» سریع ترین دونده جهان و قهرمان 8 دوره المپیک، بدنبال توافق با یک باشگاه کوچک فوتبال در کشور استرالیا، در یک قدمی تحقق رویای خود برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» روز سه شنبه نوشت: بولت 31 ساله ماه آینده برای مدت 6 هفته تمرینات آزمایشی خود را با تیم «سنترال کوست ماینر» واقع در سیدنی پایتخت استرالیا آغاز خواهد کرد و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود ستاره جاماییکایی دو و میدانی با امضای قراردادی یک ساله به این تیم ملحق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق نه تنها به رویای بولت جامه عمل می پوشاند بلکه آرزوی مسوولان لیگ برتر استرالیا (اِی- لیگ) را که مدت ها برای کشاندن خیل مردم به ورزشگاه های فوتبال در آرزوی حضور یک فوق ستاره بوده اند، به حقیقت بدل خواهد کرد.
قهرمان دو سرعت جهان پیش از این در مصاحبه ای اذعان کرده بود که به رغم اینکه همه اظهاراتش را در مورد تبدیل شدن به یک فوتبالیست، شوخی می پندارند، اما او کاملا در این خصوص جدی است. بولت که رکورد دو سرعت 100 متر و 200 متر جهان را در اختیار دارد، سال گذشته با میادین دوومیدانی خداحافظی کرد.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش يوسين بولت فوتبال استراليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟

سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • عمارت کلاه فرنگی آباده در چند قدمی بازگشایی
  • گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • (ویدئو) چاقوکشی در کلیسایی در استرالیا