Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@15:21:24 GMT

دژاگه همچنان بدون تیم است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۳۶۳

با نزدیک شدن به اتمام زمان پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس گمانه زنی ها از بازیکنان مطرحی که در لیگ انگلیس بدون تیم مانده اند بیشتر می شود.

طبق گزارش سایت «hulldailymail» در حال حاضر ۷۵ بازیکن سرشناس در لیگ انگیس هستند که مقصدشان مشخص نیست و بدون تیم مانده اند.

در این لیست ۷۵ نفره نام اشکان دژاگه هافبک تیم ملی ایران و بازیکن فصل گذشته تیم ناتینگهام فارست هم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان تری کاپیتان پیشین تیم چلسی و بازیکن تیم استون ویلا، یحیی توره بازیکن منچسترسیتی، استفان کوین، روبرت هوت، خسوس گامز و ... از دیگر بازیکنانی هستند که فعلا تیم ندارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس انگلیس تیم ملی ایران چلسی انگلیس دژاگه بازیکن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم

کوبی مینو در 18 سالگی برای منچستریونایتد و انگلیس به میدان می‌رود. 

طرفداری | کوبی مینو که در ماه نوامبر برای اولین بار پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرده بود، خیلی زود و در 18 سالگی به رویای بزرگی دست یافت: بازی برای تیم ملی انگلیس. در ابتدا، گرت ساوتگیت برای حفاظت از بازیکن جوان شیاطین سرخ نام او را در لیست تیم بزرگسالان انگلیس قرار نداد اما با مشاهده عملکرد این بازیکن مقابل لیورپول، سرمربی سه‌شیرها به بلوغ بازی و شخصیتی مینوی جوان پی برد. شب گذشته و در بازی مقابل بلژیک، کوبی مینو برای اولین بار پیراهن انگلیس را بر تن کرد و در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. 

درخشش مینو توجه بسیاری را جلب کرده است. ایوان تونی در واکنش به عملکرد هافبک جوان منچستریونایتد و انگلیس گفته است:

من در 18 سالگی احتمالا با ایکس باکس بازی می کردم. کوبی مینو در این سن برای تیم ملی انگلیس بازی می‌کند و برای خودش مرد شده است. او به زیبایی با توپ حرکت می‌کند و مطمئن هستم که پیشرفت‌های بیشتری داشته و به بالاترین سطح خواهد رسید.

ایوان تونی در حالی از کوبی مینو تمجید می‌کند که خودش نیز شب درخشانی را سپری کند. مهاجم برنتفورد در 28 سالگی برای اولین بار از ابتدا برای سه‌شیرها به میدان رفت و اولین گلش را نیز به ثمر رساند.  

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد
  • کدام بازیکن بیشترین تعداد گل را در یک بازی لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده‌است؟ (زیرنویس فارسی)
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد