Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@06:48:17 GMT

تلاوت «وحید نظریان» در محضر رهبر معظم انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۵۳۶

تلاوت «وحید نظریان» در محضر رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایکنا؛ در جدیدترین تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی قرآنی و مذهبی، تصویری از تلاوت روز گذشته وحید نظریان، قاری بین المللی در محضر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج منتشر شد.

تصویری از قاری امین عبدی و شهید قرآنی منا حسن دانش

گروه محمد رسول‌الله(ص) و سیدمحمدجواد حسینی در حرم مطهر فاطمه معصومه(س) در روز میلاد این حضرت

تصویری قدیمی از قاریان حمید و حامد شاکرنژاد، سال ۸۲ مشهد مقدس

تصویری از تلاوت قاری بین المللی، مختار دهقان در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی

اجرای گروه هم‌آوایی انوارالهدی قم در جشن بزرگ همراهی (25 تیرماه)

تصویری از تلاوت قاری سیدابراهیم خامسی در محفل انس با قرآن شهر بوئین زهرا(۲۵تیرماه۱۳۹۷)

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا شبکه های اجتماعی وحید نظریان امین عبدی حسن دانش سیدمحمدجواد حسینی گروه محمدرسول الله مختار دهقان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه بانک ملی به عنوان مجموعه ای دولتی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با عرضه سهام پتروشیمی شازند پیشتاز شده و انتظاری غیر از این حرکت از بانک ملی نداشتیم.

تهران-ایسنا- حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص مزایای حرکت مثبت بانک ملی در واگذاری بخشی از سهام پتروشیمی شازند گفت: بانک ملی نشان داد وقت آن فرارسیده که بانک ها وارد مسیر درست بنگاه داری شده و کارکردی را داشته باشند که از آن ها انتظار می رود، چرا که متاسفانه طی سال های گذشته بنگاه داری بانک ها زیان های بیشماری به اقتصاد کشوروارد کرده است.

وی در این باره یادآور شد: بخشی از بنگاه داری بانک ها ناشی از عملکرد نظام بانکی کشور است که به جای اعطای تسهیلات به مردم و بخش مولد در مسیر سفته بازی و فعالیت های غیر مولد قرار گرفتند و از شرکت های زیر مجموعه خود حمایت مالی کردند و بخشی از این موضوع ناشی از تحمیل شرکت های زیان ده دولت به بانک هاست.

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر معتقد است: بنگاه داری بانک ها با سیاست های کلان اقتصاد کشور مغایرت دارد ضمن اینکه مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند که بنگاه داری بانک ها باید تمام شود و با بانک هایی که شرکت داری می کنند مقابله شود.

وی در ادامه توضیح داد: به دلیل اهمیت عبور بانک ها از بنگاه داری، ما نیز به عنوان کمیسیون اصل ۹۰ بر این روند با جدیت نظارت داریم و طی رایزنی های صورت گرفته با بانک مرکزی خواستار نظارت با همه ابزارها و برخورد با بانک های خاطی شده ایم تا بانک ها ملزم شوند که شرکت داری نکنند درغیر این صورت و عدم تمکین، به صورت قانونی با آن ها برخورد شود.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه بانک ملی  به عنوان مجموعه ای دولتی  در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با عرضه سهام پتروشیمی شازند پیشتاز شده و انتظاری غیر از این حرکت از بانک ملی نداشتیم.

وی در پایان گفت وگو خاطر نشان کرد: امیدواریم این اقدام بانک ملی به سایر بانک های کشور نیز توسعه یابد تا بانک ها فقط بانکداری و نه بنگاه داری کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • مروری بر نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب از ۱۳۷۸ تا امروز
  • خاطره رهبر انقلاب از شنیدن تلاوت ابوالعینین شعیشع در مسجد گوهرشاد
  • مسابقه قرآنی «و رتل»؛ در پی کشف صوت‌های قاریان ناشناخته
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • تلاوت سوره کوثر توسط رهبر انقلاب (فیلم)
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند