Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره قهرمانی این باشگاه در سوپرجام اعلام کرد.

حسین خبیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعلام خبر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام توسط سازمان لیگ اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد که در نهایت این تصمیم را اتخاذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه پرسپولیس هم آقای حاجی بیگی و گرشاسبی به جلسه رفته بودند.

او در ادامه اضافه کرد: برخی می‌گفتند ما باید به زمین فوتبال برویم و زمانی که استقلال در زمین مسابقه حاضر نشد، به عنوان برنده مسابقه معرفی شویم اما باید بگویم با توجه به این که استقلال کتبا به سازمان اعلام کرده در مسابقه سوپرجام شرکت نمی‌کند، مسئولان این سازمان هم بر اساس این نامه انصراف، پرسپولیس را به عنوان برنده این مسابقه اعلام کردند و به همین خاطر دیگر نیازی نیست به زمین مسابقه برویم و منتظر باشیم تیم حریف بیاید. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال پرسپوليس سوپرجام فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرامرز خودنگاه داور مسابقه مردان آهنین مهمان کامران نجف‌زاده در برنامه برمودا بود و از پیشنهاد رشوه توسط ورزشکاران حاضر در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران گفت.

بنابر روایت خبر ورزشی، خودنگاه با بیان این‌که درآمدش از برنامه مردان آهنین بسیار کم بوده و به‌عنوان مثال در آخرین دوره ۹میلیون تومان دریافتی داشت، درباره پیشنهاد و خواسته رشوه‌دهندگان گفت: برای این که یک ورزشکار را فقط وارد مسابقه کنم به من یک پرادو پیشنهاد دادند. بارها سکه پیشنهاد شد و من می‌توانستم خیلی راحت این خواسته‌ها را قبول کنم چون برایم کاری نداشت که آن‌ها را وارد رقابت کنم. طرف فقط برای حضور در مسابقه و این‌که تلویزیون او را نشان دهد حاضر بود هرکاری بکند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888756

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها
  • استقلال رکورد تاریخ لیگ‌برتر را شکست