Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و دبیر علمی این همایش در آیین آغازین آن گفت: هزار و 200 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده که از این تعداد، 823 مقاله پذیرفته شده و در طول این همایش سه روزه 76 عنوان آن به صورت سخنرانی و 747 عنوان در قالب پوستر ارائه می شود.
دکتر حسین عشقی محور علمی این همایش را در پنج گرایش اصلی شامل شیمی آلی، تجزیه، معدنی، فیزیک و موضوعهای بین رشته ای عنوان کرد و افزود: شیمی فضایی، طیف سنجی ترکیبهای آلی، روش شناسی در شیمی آلی و شیمی فیزیک آلی، الکتروشیمی و طیف سنجی تجزیه ای از موضوعات فرعی همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، جداسازی و کروماتوگرافی، تجربه زیستی و شیمی سنجی، شیمی آلی فلزی، سنتز و طیف سنجی ترکیبهای معدنی، پلیمرهای معدنی، شیمی حالت جامد، سینتیک و ساز و کار واکنشهای معدنی را از دیگر موضوعات فرعی این همایش برشمرد.
دبیر علمی بیستمین کنگره شیمی ایران، هدف از برپایی این همایش را ایجاد فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی- پژوهشی در زمینه های مختلف شیمی با تاکید بر کاربردهای آن در حوزه های مختلف و همچنین برقراری ارتباط بیشتر علمی بین پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی و مراکز صنعتی ذکر کرد.
دکتر عشقی افزود: همزمان با برگزاری این همایش، هشت کارگاه نیز در حاشیه این رویداد علمی در زمینه های مختلف برگزار خواهد شد.
1922/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران شیمی فیزیک مشهد همایش جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال که در مجتمع خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان تحت نظارت این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به‌منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماری‌های چشمی دوران کودکی اجرا می‌شود.

وی پیشگیری از اختلالات و معلولیت بینایی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح کودکان ۳ تا ۶ ساله، پس از معاینه اگر مشکوک تشخیص داده شوند، به‌صورت رایگان به اپتومتریست ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در ادامه اگر نیاز به عینک و یا جراحی داشته باشند، توسط سازمان بهزیستی ۷۰ درصد از هزینه درمان آنها پرداخت خواهد شد.

شهبازی خاطر نشان کرد: والدین می‌توانند برای مراجعه به مرکز خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان و استفاده از این طرح، به آدرس کرمانشاه- چهار راه سنگر در ساعات اداری مراجعه کنند.

کد خبر 6092791

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس