Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:28:10 GMT

آلت قتل وحید مرادی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۷۸۸

آلت قتل وحید مرادی مشخص شد

سرپرست دادسرای امور جنایی قتل وحید مرادی با چاقو یا قمه را رد کرد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ اجتماعی حقوقی و قضایی حوادث نظرات

محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه با توجه به برخی اظهارنظرها درباره قتل وحید مرادی با چاقو و قمه،‌ آیا آلت قتل وحید مرادی مشخص شده است یا خیر گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده، وحید مرادی با سلاح دست‌ساز داخل زندان (تیزی) به قتل رسیده است نه با چاقو یا قمه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره صدور کیفرخواست متهمان این پرونده نیز گفت: هنوز تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد و زمان صدور کیفرخواست مشخص نیست.

به گزارش تسنیم، وحید مرادی شرور معروف تهران روز یازدهم تیر، در جریان درگیری با تعدادی از زندانیان در زندانیان رجایی‌شهر کرج به قتل رسید. 3 متهم دستگیر شده در این پرونده، پیش از این به جرم ارتکاب قتل در زندان بودند.

بیشتر بخوانید:

زخم کهنه‌ای که با قتل «وحید مرادی» دهان باز کرد

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,20,1392/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته