Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فیلم لحظه قتل زن تهرانی در نزدیکی دادگاه خانواده در فضای مجازی منتشر شد.

حجم ویدیو: 5.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 حجم ویدیو: 5.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح روز 22 تیرماه امسال جوانی به نام پدرام با حضور در پلیس Police آگاهی پایتخت اعلام کرد که همسرش را روز چهارشنبه (20 تیر جاری) در اسلامشهر به قتل Murder رسانده و به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفته خودش را به پلیس معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این متهم پس از اعتراف به قتل همسرش بازداشت شد و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت.
پدرام درباره جزئیات قتل همسرش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود چهار سال قبل با دختری به نام سهیلا ازدواج کردم و صاحب دختر شدم تا اینکه دو سال قبل به دلیل بیماری اعصاب و روان در بیمارستانی بستری شدم و در بیمارستان با دختری به نام نازی که او هم بیماری اعصاب و روان داشت، آشنا شده و تصمیم گرفتم با وی ازدواج کنم، در نهایت دو سال پس از ازدواج با سهیلا، وی را طلاق داده و با نازی ازدواج کردم، میترا به من گفت پیش از ازدواج با من، دو ازدواج ناموفق داشته اما پس از مدتی متوجه شدم دروغ گفته؛ دو شناسنامه دارد و پیش از ازدواج با من چهار ازدواج ناموفق داشته است که از همان زمان اختلاف بین من و میترا شروع کرد و سر همین موضوع با همدیگر قهر کردیم.
وی ادامه داد: یک روز که با هم دعوایمان شده بود، نازی با چاقو خودزنی کرد البته سابقه خودزنی داشت و موادمخدر نیز مصرف می‌کرد، از خانه خارج شد و چند روز قبل از قتل در تماس با من گفت که باید از هم جدا شویم، من نیز روز حادثه Incident با وی در نزدیکی دادگاه خانواده اسلامشهر قرار گذاشتم که پس از مراجعه به دادگاه گفتند باید قبل از دادگاه به دفترخانه برویم، قرار بود به دفترخانه برویم که با نازی بحثم شد، وی چاقویی را که با آن خودزنی کرده بود، روی گلویش گذاشت، من نیز در یک لحظه عصبی شدم، چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم، در آن لحظه حواسم جمع نبود، پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم اما نمی‌دانم چه شد که با خودرویم فرار Escape کردم و به تهران آمدم.
پدرام اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: نازی را دوست داشتم و نمی‌خواستم این اتفاق بیافتد، در نهایت موضوع را به مادرم گفتم و چون عذاب وجدان داشتم همراه با مادرم نزد پلیس رفتیم و به قتل اعتراف کردم.
متهم پس از این اظهارات با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و با توجه به اینکه قتل در شهر اسلامشهر به وقوع پیوسته بود، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوطه در اسلامشهر ارسال شد.

در فیلمی که فضای مجازی منتشره شده است قاتل خطاب به جسد مقتول گفت: خیلی دوستت داشتم اما خودت کردی.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / وحشت در حادثه قطار مسافربری مشهد-یزد

خجالت بچگانه بازیکن فرانسه از عکس گرفتن با جام +عکس

پیام دختر صدام عراقی ها را بر علیه ایران تشویق کرد!

17 بار تجاوز به دختر 16 ساله در خانه مجردی +عکس

جسد لوپز پیدا شد! همه شوکه اند! + عکس ها

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

مار 2 متری روی سینه مرد در اتاق خوابش لم داده بود!

این 8 زن با رفتارهای بی حیایی بندرعباس را آشفته کردند!

زنده زنده سوختن یک زن جلوی چشمان بچه اش! / شوهر می خندید

بلایی شوم که یک پرنده باعث آن شد!

شوهر مهناز 54 ساله با دختر دانش آموزی بی حیایی کرده بود!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی پلیس Police قتل Murder حادثه Incident فرار Escape اخبار حوادث خانواده دادگاه ویدئو فیلم وحشتناک قتل زن حوادث تهران اخبار تهران عکس قتل حوادث جوان دختر تصاویر پلیس تجاوز همسرش شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید از مربی طارمی: شوهر نمونه و پدر خوب!

به گزارش "ورزش سه"، سسیلیا پدرتو، مربی پورتو، از طریق رسانه‌های اجتماعی از سرخیو کونسیسائو تمجید کرد.

در آستانه روز پدر، که این سه‌شنبه در پرتغال جشن گرفته می‌شود، بیوه خوزه ماریا پدرتو تاکید کرد که او با «شخصیت، عزم و همدلی سرمربی پورتو با دیگران» همذات پنداری می‌کند و عکسی از کونسیسائو در بغل فرانسیسکو، پسرش، منتشر کرد.

او نوشت: "روز پدر نزدیک است و این تصویر به اندازه هزار کلمه ارزش را دارد! سرجیو کونسیسائو، یک انسان بی‌نظیر، یک شوهر خوب و یک پدر نمونه… من با شخصیت، عزم و همدلی شما با دیگران همذات پنداری می‌کنم.  زمانی که پورتو بخواهد و بازیکنانش به ایده‌های محکم خود ایمان داشته باشند، هیچ حد و مرزی وجود نخواهد داشت. روز پدر را به سرجیویِ ما و تمام پدرانی که من را دنبال می‌کنند، تبریک می‌گویم."

دیگر خبرها

  • تمجید از مربی طارمی: شوهر نمونه و پدر خوب!
  • جشنواره «بنی‌آدم»، ۵ فرودین در شیراز برگزار می‌شود
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • حسادت خنده دار دانش آموزان پسر به شوهر معلمشان
  • (ویدئو) شوخی رشید با شوهر المیرا شریفی مقدم روی آنتن زنده!
  • بیان دیدگاهها و برنامه های نمایندگان منتخب اصفهان در خانه انقلاب اصفهان
  • سرمربی سایپا: تیم حریف بازی را مهندسی و مدیریت کرد
  • آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی (فیلم)
  • ببینید | آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی
  • طرح‌های هادی چهار روستای شهرستان اسلامشهر بازنگری و ابلاغ شد