Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی لنگرود با تاکید بر اینکه فضاهای عمومی باید در دسترس همگان باشد، اذعان کرد: مناسب سازی درست از دغدغه‌های بهزیستی است که باید فضاهای عمومی برای همگان در دسترس باشد و همه در جهت بهتر زیستن تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، پیمان محمدی پور، رئیس اداره بهزیستی لنگرود امروز (۲۶ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم بسیار موثرند، گفت: اورژانس اجتماعی در لنگرود با هشت نیروی متخصص و کارشناس از اردیبهشت سال گذشته به صورت رسمی آغاز  به کار کرد که خدمات  اورژانس اجتماعی رایگان و در کمال رازداری انجام می شود که باید اصحاب رسانه در معرفی این مراکز  بیشتر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شعار هفته بهزیستی امسال «صیانت و بالندگی اجتماعی با توسعه بهتر زیستن»" است، افزود: همه اقشار مردم باید از جامعه ای بالنده، پویا و مصون از آسیب بهره مند باشند و در برنامه ششم توسعه نیز متولی امر سلامت اجتماعی بهزیستی است.

محمدی پور با اشاره به اینکه اساس توسعه پایدار در هر جامعه ای افراد آن جامعه هستند، خاطرنشان کرد: دولت و حاکمیت در تربیت نسل آینده نقش دارند و در حوزه کودکان نیز بهزیستی نقش زیادی را ایفا می کند که مرکز رفاه کودک و خانواده از جمله مراکزی است که در ارتقای سطح آگاهی های والدین موثر است و به کودک کمک می کند که در ساعاتی که والدین حضور  ندارند، فضای امن و موثری را داشته باشد.

رئیس اداره بهزیستی لنگرود با بیان اینکه اولین مرکز رفاه کودک و خانواده در هفته بهزیستی افتتاح شد، تصریح کرد: ما به دنبال افزایش این مراکز در شهرستان هستیم و این طرح به صورت پایلوت در سه استان و در گیلان هم در شهرهای رشت، لاهیجان و لنگرود اجرایی می شود.

محمدی پور ادامه داد: افتتاح  کلینیک روانشناسی و مشاوره  و پایگاه سلامت اجتماعی و جمعیت همیار سلامت روان از دیگر برنامه های هفته بهزیستی است.

 

رئیس اداره بهزیستی لنگرود با تاکید بر اینکه فضاهای عمومی باید در دسترس همگان باشد، خاطرنشان کرد: مناسب سازی درست از دغدغه‌های بهزیستی است که باید فضاهای عمومی برای همگان در دسترس باشد و همه در جهت بهتر زیستن تلاش کنیم.

محمدی پور در پایان گفت: ۱۰ درصد افراد جامعه با معلولیت های مختلف مواجه هستند که  متاسفانه فضاهای عمومی  شهرستان لنگرود هم مناسب سازی شهری  نشدند که شهرداری ها باید در این زمینه بیشتر ورود کنند و مناسب سازی محیط اداری و شهری نیاز تمام افراد جامعه است و اداره بهزیستی لنگرود با ورود در این زمینه، درب ورودی، آسانسور و سرویس های بهداشتی اداره را مناسب سازی کرد. پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت ترامپ مجلس دولت شیراز شورای نگهبان اردبیل حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع مراکز رفاه کودک و خانواده معلولان گیلانی مناسب سازی اماکن و معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور