Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - گرانترین و باارزش‌ترین بازیکن ایران در این روزهایی که قیمت‌های نجومی در مورد همه بازیکنان به گوش می‌رسد کیست؟

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، حضور در جام‌جهانی علاوه بر تمام افتخارات جمعی برای بعضی از بازیکنان می‌‌تواند جنبه‌های مثبت فردی هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که در این تورنمنت معتبر قیمت و ارزششان بالا می‌رود و به رکوردهای جالبی می‌رسند. اتفاقی که برای جهانبخش افتاده و او را تبدیل به گرانترین بازیکن فعلی و گرانترین بازیکن تاریخ ایران کرده است. در حال حاضر جهانبخش با ارزش 18 میلیون یورو در سایت ترانسفرمارکت گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شده است. اگرچه تا مدتی پیش این عنوان در اختیار سردار آزمون بود اما افت ارزش این بازیکن در جدول ترانسفر مارکت او را به رده دوم فرستاد و جهانبخش را در صدر قرار داد.

کیا؛ اولین جواهر

اولین بازیکن ایرانی که توانست این عنوان را بدست بیاورد، مهدی مهدوی کیا بود. بازیکنی که در سال 2004 با ارزش 7.5 میلیون یورو در این سایت گرانترین بازیکن ایران شد. او زمانی که در هامبورگ بازی می‌کرد و در تیم بهترین‌های بوندس‌لیگا قرار گرفت با این رقم رکورد زد و تا مدت‌ها این عنوان را در اختیار داشت. جواد نکونام بازیکنی بود که رکورد او را شکست و سال 2009 با 8 میلیون یورو تا 7 سال صدرنشین جدول قیمت بازیکنان ایرانی ماند. آزمون، بازیکنی بود که با رسیدن به قیمت 13 میلیون یورو این جایگاه را از نکونام گرفت اما برخلاف دو بازیکن دیگر نتوانست آن را مدت زیادی در اختیار خودش نگه دارد.

افت آزمون در یکی، دو فصل اخیر اما قیمت او را در مقطع فعلی به 9 میلیون یورو کاهش داده و به دومین بازیکن ایرانی تبدیل کرده است. جهانبخش در حال حاضر گرانترین بازیکن ایران محبوس می‌شود. او که پیش از این با ارزش 12 میلیون یورو در صدر جدول قرار داشت اما به رکورد آزمون نرسیده بود حالا با رسیدن به ارزش 18 میلیون، هم رکورد او را شکسته و هم با اختلاف زیاد در رده اول قرار گرفته است. اگر اخباری که در مورد حضور او در تیم‌های مطرح اروپایی شنیده می‌شود به وقوع بپیوندد شاید او بتواند باز هم این رکورد را بهتر کند. 

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تیم ملی علیرضا جهانبخش جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.


 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • یورو رکورد زد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • سه‌شنبه ۴ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • تمجید اسطوره اینتر از جذب طارمی