Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع بزرگ زنان محجبه منطقه براآن شمالی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان به منظور حمایت از چادر به عنوان حجاب برتر و جوابی دندان شکن به مبلغان بی حجابی، در کوه صفه اصفهان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مناطق تابعه ناحیه مقاومت سپاه ناحیه امام علی(ع) در پاسخ به کمپین های مقابله با حجاب از سوی بیگانگان و همچنین در راستای ترویج حجاب برتر اقدام به برگزاری ده ها عنوان برنامه در شرق اصفهان کرده اند که می توان به تجمع خواهران محجبه براآن شمالی در کوه صفه اصفهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هزار و 600 نفر از خواهران 18 تا 36 سال منطقه برآان شمالی دیروز بعد از ظهر در اجتماعی بزرگ واقع در کوه صفه، حرکت خود در صیانت از حریم خانواده را نشان دادند.

فرمانده حوزه کوثر در گفتگویی با اشاره به اینکه حجاب را با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) فرا گرفته و به دختران خود می آموزیم، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بانوی بزرگواری که مظهر کمالات الهی هستند و از نظر عفاف و حجاب الگوی بی نظیری برای جوانان ما است.

وی تصریح کرد: با دقت در سیره و زندگانی آن حضرت به اوج عظمت ایشان می توان پی برد.پوشیدگی زنان و رفتار متین جوانان از مرد و زن در اجتماع، همواره سدی محکم در برابر وسوسه های شیطانی بوده و می تواند کانون خانواده ها را پایدار کند.

زهرا ابوطالبی با اشاره به اینکه شرم و حیا و عفت حضرت زهرا(س) نیز به قدری بوده که حتی در حضور مرد نابینا خود را محفوظ داشتند، گفت: حجاب سرآمد همه خوبی هاست و امنیت خاطر را به جامعه هدیه می کند و در این رابطه وظیفه ما صیانت از حریم خانواده با برپایی برنامه های متنوع و جذاب است که در این سال بانوان بخش براآن شمالی با حضور پربار خود در راهپیمایی روز حجاب و  عفاف اصفهان، رسالت خود در رساندن پیغام مهم در زمینه حفظ حجاب اسلامی را عملی کرده اند.

مسئول حوزه خوهران بسیج برآان شمالی ضمن تاکید بر حضور بانوان در اجتماع بزرگ رهروان حضرت زینب(س) در کوه صفه اصفهان، خاطرنشان کرد: هر چه حجاب و پوشش ظاهری بیش‌تر و بهتر باشد، این نوع حجاب در تقویت و پرورش روحیه‌ی باطنی و درونی عفت، تأثیر بیش‌تری دارد و امیدواریم دختران جوان محجبه با حضور در تجمع واقع در کوه صفه، این پیام را به همگان برسانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران