Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار خراسان جنوبی در این آیین گفت: ایجاد نشاط و تحرک موجب جلوگیری از بسیاری آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

محمدمهدی مروج الشریعه افزود: امروز نشاط اجتماعی از ضروریات جامعه است و همه مسئولان، دستگاه ها و تشکل های مردمی باید این مهم را در دستور کار داشته باشند.

وی اظهار داشت: ایجاد شادابی و نشاط در روستاها به عنوان قشر مولد پویا و تاثیرگذار بسیار ضروری و واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم گفت: یکی از مهمترین چالش ها در حوزه توسعه ورزش همگانی، اثرگذاری مولفه اجتماعی در توسعه اجتماعی است.

مهران سرپرست افزود: نگاه دولت ها به ورزش متفاوت است و در جوامع توسعه یافته گذر از حوزه عملکرد و ورود به حوزه اثربخشی، نگاه ملموسی را می طلبد.

وی بیان کرد: سعی بر آن است با ارتقای مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی، نقش ورزش را به عنوان مولفه ارزش آفرین اجتماعی مطرح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: باید در حوزه کاهش هزینه های درمان نقش ورزش را در حوزه توسعه اجتماعی و ملی برای فراهم کردن یک زندگی خوب بر پایه فعالیت های بدنی پررنگ کنیم.

وی افزود: موضوع توازن منطقه ای بسیار مهم است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم از محل اعتبار در قالب ساختار دولت و ماموریت های محول شده، در حوزه های شهری و روستایی توزیع متوازنی داشته باشیم.

سرپرست اظهار داشت: سهم قابل توجهی از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به عنوان ظرفیت های اجرایی در حوزه های تجهیز و برنامه هایی برای حفظ و ارتقای سطح نشاط اجتماعی به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی گفت: مشارکت خیرین در حوزه طراحی و ساخت اماکن ورزشی قابل قدردانی است و ما شاهد ساخت 53 مکان ورزشی هستیم که از این تعداد 48 مکان در روستاها و به همت خیرین مجمع ورزش یار بوده است.

وی از انعقاد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه قرار است تا پایان سال 98 طراحی 250 زمین چمن مصنوعی در کشور انجام شود که 10 درصد آن مربوط به خراسان جنوبی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی دولت شهری و روستایی ناهنجاری شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی