Web Analytics Made Easy - Statcounter


جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کامل‌ترین طرح در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق را بسیج دارد.

به گزارش امتداد نیوز، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست مدیران بسیج کارگری سراسر کشور که صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به آمادگی ظرفیت عظیم بسیج برای یاری رساندن به دولت اظهار داشت: امروز کشور با مشکلات متعددی روبه‌رو است و دشمنان انقلاب هم دشمنی خود را به حد اعلا رسانده‌اند به همین خاطر حل مشکلات کشور نیازمند تعامل و هم‌افزایی وسیع نهادهای حاکمیتی است؛ پس باید دولت را در حل مشکلات یاری دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج به عنوان یک سازمان گسترده با ظرفیت‌های عظیم علمی، پژوهشی، اجرایی، فرهنگی و اجتماعی آماده کمک به دولت است؛ اعتقاد داریم که باید به دولت کمک کنیم تا بتواند کارآمدی خود را افزایش دهد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج ثابت کرده که می‌تواند با یک واحد پول کاری با ارزش ده واحد پول انجام دهد و آخرین نمونه این عملکرد بسیج را هم می‌توان در ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه دید.

وی با اشاره تجربه خوب بسیج در زمینه تنظیم بازار، بیان داشت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کامل‌ترین طرح در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق را بسیج دارد و من امیدوارم که دولت از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی مهر  گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده ها به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ نصراله دهقان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی  را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان این که در این زمینه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر