Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:50:56 GMT

انفجار گاز در دزفول یک مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۶۶۶۰

انفجار گاز در دزفول یک مصدوم داشت

به گزارش ایرنا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول این حادثه ساعت 12:23 دقیقه روز سه شنبه به سامانه 125 اطلاع رسانی شد.
عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت:در پی وقوع این حادثه ماموران آتش نشانی از ایستگاه شماره 1 به محل حادثه در خیابان شریعتی کوچه چولیان اعزام شده و آتش را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: انفجار ناشی از نشت گاز موجب آتش سوزی و خسارت زیاد به یک واحد مسکونی شده و جوانی حدودا 20 ساله را مصدوم کرد.
آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل حادثه موفق به کنترل و مهار آتش در مدت زمان یک ساعت شدند.
6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سازمان آتش نشانی گاز جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید قویدل با بیان اینکه ‌اتوبوسی حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرد که بعد از محدوده تله کابین واژگون شد، اظهار داشت: ‌۲۷ نفر تاکنون مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: جان باختن ۳ نفر بر اثر تصادف در محور شاهرود-آزادشهر

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

ساعت ۳:۵۰ صبح امروز طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

کد خبر: 1227146 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • ۲خودرو در بلوار انقلاب سمنان حادثه آفریدند/حال وخیم یکی ازمصدومان
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا