Web Analytics Made Easy - Statcounter

جف بزوس- بنیان گذار و مدیرعامل آمازون- ثروتمندترین فرد تاریخ مدرن است.

به گزارش ایسنا به نقل از فورچون، ثروت جف بزوس تا پایان امروز از ۱۵۰ میلیارد دلار رد شد که ۵۴ میلیارد دلار بیشتر از دومین فرد ثروتمند جهان یعنی بیل گیتس- بنیان گذار و مدیرعامل مایکروسافت- است.

جف بزوس ۵۴ ساله اکنون بیش از هر فرد دیگری از سال ۱۹۸۴ که رده بندی ثروتمندان جهان اعلام شد ثروت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ثروت بزوس در شرایطی از این میزان می گذرد که آمازون در نظر دارد فروش ویژه تابستانی ۳۶ ساعته خود را ارائه کند. افزایش ۵۶ درصدی ارزش سهام شرکت آمازون در سال ۲۰۱۸ باعث شده است هر عدد از سهام این شرکت تا آخرین معاملات بورس وال استریت ۱۸۲۵.۷۳ دلار قیمت داشته باشد.

ثروت بزوس امسال بیش از کل ثروت ۵۲ میلیارد دلاری موکاش آمبانی- ثروتمند ترین فرد آسیایی افزایش یافته است. وی هم چنین بیش از خانواده والتون که با ۱۵۱.۵ میلیارد دلار، ثروتمندترین خانواده جهان هستند ثروت دارد.

گزارش بانک مرکزی آمریکا دریافته است که یک درصد از جمعیت آمریکا مالک ۳۸.۶ درصد از کل ثروت این کشور  تا پایان سال ۲۰۱۶ بوده اند. پس از جف بزوس نیز بیل گیتس دومین فرد ثروتمند جهان و آمریکا به شمار می رود.

گیتس ۶۲ ساله که جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از ماه می سال ۲۰۱۳ در اختیار داشت، بیشتر ثروت خود را وقف امور خیریه کرده است که از جمله آنها می‌توان به تعهد ۴.۶ میلیارد دلاری او برای بنیاد خیریه "بیل و مالیندا گیتس" در اوت سال گذشته اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جف بزوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش مهم آموزش در حفظ و توسعه صنایع دستی، گفت: آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری سازی در این حوزه است. - اخبار استانها -

مریم جلالی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: صنایع دستی علاوه بر آن که می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک منطقه باشد، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی و تولید ثروت دارد.

وی ادامه داد: لازمه اشتغال‌زایی و تولید ثروت در این حوزه آموزش در جهت بازاریابی و تجاری‌سازی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آن دست یافت.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای صنایع دستی و آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ و صنایع دستی مناطق خود، تصریح کرد: احیای این صنایع با هدف ایجاد ثروت و معرفی هر چه بیشتر آن از جمله وظایف ما است.

جلالی دهکری ایجاد خانه‌های صنایع دستی را راهکاری در جهت تحقق این موضوع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی بتوانیم خانه‌های صنایع دستی را ایجاد و توسعه دهیم و آنها را محلی به منظور آموزش، نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه به سینه در دل اجداد و بزرگان ما وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش و پرورش منتقل کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین