Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است که ادن هازارد باید چالش جدیدی را در دنیای فوتبال تجربه کند.

طرفداری - آینده ادن هازارد در چلسی در هاله ای از ابهام قرار دارد و حتی وی طی صحبت هایی در خصوص خروج از چلسی صحبت کرد. هرچند گزارش ها حاکی از آن است که چلسی قصد فروش ستاره تیمش را ندارد. روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در این خصوص به Cadena Ser گفت:

بازیکنان نیاز به چالش های جدید و پروژه های جدید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اکنون زمان مناسبی برای چلسی و هازارد باشد تا راهشان را از یکدیگر جدا کنند. این می تواند بهترین زمان ممکن برای ادن هازارد باشد تا چالش جدیدی را تجربه کند. او بازیکنی بالغ و رهبری بالفطره است. بازی او بر اساس استعداد است. هازارد می تواند پروژه جدیدی را در هرجای دنیا تجربه کند. او در بهترین لحظات زندگی حرفه ای خود قرار دارد. او می تواند برای هر تیمی در جهان مناسب باشد و در ترکیب قرار گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل جاری مطرح می‌شد، با اعلام جدایی یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل، ابهامات بیشتری پیرامون آینده این بازیکن شکل گرفت و بسیاری درباره استراتژی جدید باشگاه انگلیسی در فصل‌های آینده صحبت می‌کنند.

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، در گفت‌وگویی اعلام کرد صلاح در صورت داشتن پیشنهاد مناسب، لیورپول را ترک خواهد کرد. این در حالی است لیگ عربستان با توجه به صحبت‌ها در مورد پیشنهادی به ارزش 200 میلیون پوند، به جذب این ملی پوش مصری نزدیک‌تر است.

انریکه همچنین با تاکید بر اینکه بعید می‌داند پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها توسط صلاح رد شود، گفت با توجه به پایان دوران مربیگری یورگن کلوپ در لیورپول، تابستان، بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این چندین روزنامه اروپایی تایید کرده بودند که محمد صلاح به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده نزدیک است.

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز