Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از به زندان افکنده شده داماد پادشاه کنونی، پدر تاجدار اسپانیا هم به پول‌شویی متهم شد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خوان کارلوس اول، پاشاده پیشین اسپانیا که در سال 2014 در تلاش برای حفظ آبروی خاندان سلطنتی از دست رسوایی‌های متعدد جنسی و مالی به نفع پسرش از تاج و تخت کناره گرفت با یک اتهام جدید مالی دیگر روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های اسپانیایی به تازگی محتوای یک گفتگوی صوتی را منتشر کردند که در آن صدای زنی شنیده می‌شود که کارشناسان می‌گویند صدای معشوقه پیشین خوان کارلوس، کورینا تسو ویت‌گن‌‌اشتاین است. کورینا که از اشراف‌زادگان آلمانی است.

در نواری که رسانه‌های اسپانیا منتشر کردند، این زن از رشوه‌خواری و پول‌شویی خوان کارلوس می‌گوید. او می‌گوید که خوان کارلوس مبلغ کلانی به حساب یکی از اقوامش در سوئیس واریز کرده و به نام این زن املاکی در موناکو و مراکش خریده است.

این زن می‌‌گوید خوان کارلوس از بودجه قراردادی که برای ساخت یک قطار سریع‌السیر میان عربستان و اسپانیا امضا شده بود، برداشت کرده است. از آن گذشته، او همچنین مدعی می‌شود که خوان کارلوس تصمیم داشته  از همسرش ملکه سوفیا جدا شود و با او ازدواج کند.

گفته می‌شود که این نوار صوتی هنگام بازجویی از کورینا در سال 2015 میلادی توسط رئیس‌ پلیس پرونده ضبط شده است.

به نوشته دویچه‌وله، دولت اسپانیا در پاسخ به رسانه‌های این کشور که خواستار موضع‌گیری در مورد این اتهام‌ها شده‌اند، اعلام کرده که در انتظار اطلاعات بیشتری در این زمینه است و ابتدا می‌خواهد نظر سازمان‌های امنیتی این کشور را بداند. برخی از نمایندگان پارلمان اسپانیا اما خواستار تشکیل کمیسیونی برای بررسی روابط مالی خوان‌کارلوس شده‌اند.  

فیلیپه، پادشاه کنونی اسپانیا که طی سال‌های اخیر از پدر، خواهر و همسرِ خواهرش - که اخیرا به حکم دادگاه در زندان حبس شده است - فاصله گرفته تا مانع دردسر بیشتر برای خاندان سلطنتی اسپانیا شود، هنوز در مورد اتهامات تازه‌ای که علیه پدرش مطرح شده اظهار نظر نکرده است.  

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S8,89/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "اسپانیا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار اسپانیا اخبار اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد