Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه استقلال در واکنش به اعلام پيروزي پرسپوليس با نتيجه 3 بر صفر در سوپر جام نامه‌هاي درخواستي براي تغيير زمان سوپر جام را منتشر کرد و اعلام کردند درخواست لغو بازي را نداشتند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، سازمان ليگ فوتبال ايران در شرايطي با بيان اينکه استقلال از حضور در سوپرجام انصراف داده، اعلام کرد اين تيم بازنده اين مسابقه است که متن نامه‌هاي باشگاه استقلال به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ که در ادامه منتشر مي شود، موضوع ديگري را نشان مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نامه‌ها باشگاه استقلال صراحتا براي تغيير زمان ديدار درخواست کرده بود و از حضور در اين بازي انصراف نداده اما فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ در تصميمي عجولانه روز سه شنبه خبر از قهرماني پرسپوليس دادند.
سرمربي استقلال نيز پيش از اين به صورت رسمي اعلام کرده بود که ما خواهان برگزاري بازي در زمان ديگري هستيم نه لغو آن و اين تصميم سازمان ليگ کاملا عجولانه است.
تصوير هر دو نامه در ادامه مي آيد:


انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه