Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز از توزیع ماهانه سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه به هزار و ۲۰۰ کودک نیازمند کمتر از شش سال، خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی کرابی با بیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسئله سوءتغذیه است، گفت: بیش از ۱۱۰ میلیون تومان برای درمان سوء تغذیه کودکان زیر شش سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند افزود: هزار و ۲۰۰ کودک نیازمند کمتر از شش سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.

کرّابی با تأکید بر اینکه تهیّه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می‌شود گفت: ارزش هر سبد غذایی ۹۲ هزارتومان است و در سال ۹۷ به صورت ماهیانه بین کودکان نیازمند مشمول طرح توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اعلام اینکه سرپرست خانوارهای مشمول طرح با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت می‌کنند، افزود: برنج، گوشت گوسفندی، مرغ و ماهی، لبنیات، حبوبات، خرما، ماکارونی و میوه اقلام سبد غذایی درمان سوءتغذیه را تشکیل می‌دهند.

وی بابیان اینکه منبع تأمین بودجه برای اجرای این طرح اعتبارات دولتی است یادآور شد: خیّران می‌توانند با مراجعه به پورتال کمیته امداد امام (ره) و شرکت در طرح همسفره و یا واریز کمک‌ها به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۹۸۸۷ به نام وجوهات امانی کمیته امداد البرز این نهاد را در تأمین نیازهای غذایی کودکان نیازمند مبتلا به سوءتغذیه یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تغذیه دانشگاه علوم پزشکی استان درمان سوءتغذیه گوشت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی